اخبار اقتصادی

شناخت یک محصول تزئینی لوکس؛ پارچه دیواری

امروزه استفاده از تزئینات لوکس و منحصربه فرد برای پوشش دیوار به یکی از دغدغه های مجذوب کننده مشتریان سخت پسند تبدیل شده است. از همین رو، پارچه دیواری از مجموعه انواع دیوارپوش پیروز شده است گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید و عنوان اشرافی ترین اقلام...

5 اسفند 1402

تارا وی4 LX معرفی شد ، گران ترین خودروی داخلی ارزش خرید دارد؟

تارا وی4 LX / تارا V4 LX معرفی گشت که نسخه جایگزین تارا V4 است. این خودرو امکانات جدیدی دارد. تغییرات آن چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

20 بهمن 1402

خرید خانه در تهرانپارس چقدر بودجه می خواهد؟

برای خرید یک واحد خانه در منطقه تهرانپارس به حداقل 4.5 و حداکثر 11 میلیارد بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 55 تا 99 متری شوید.

6 تیر 1402

دریاچه خضر نبی یکی از جاذبه های گردشگری استان مازندران است

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، دریاچه خضر نبی یکی از جاذبه های گردشگری استان مازندران است.

7 فروردین 1402

خودکفایی ایران در محصولات پلاسمایی تا سه سال آینده

به گزارش خبرنگاران، مصطفی قانعی در مراسم امضای توافق نامه 8 هزار میلیارد ریالی برای تأسیس و تشکیل صندوق سرمایه گذاری خصوصی (PE) در راستای کاهش وابستگی به واردات محصولات سلامت محور گفت: اگر مالی را بخواهیم که در آن بالاترین سطح دانش و فناوری رقم بخورد و...

17 اسفند 1401

انتها مجموعه های وزرشی شهرداری که سالها تعطیل بودند

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد شرایط مجموعه های ورزشی تعطیل شده شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

6 اسفند 1401

جت استریم؛ پدیده عجیبی که بالون های جاسوسی چین را به آمریکا رساند

جت استریم، پدیده هوایی که این روزها نام آن سر زبان ها افتاده است، می تواند دلیل آتش سوزی جنگل ها، موج سرما و سیل های ویرانگر در نقاط مختلف دنیا و حتی توسعه سلاح های نظامی عجیب و غریب گردد.

25 بهمن 1401

دانستنی های سفر به توکیو ، دانستنی های سفر به توکیو

توکیو ترکیبی گیج کننده از سنت و فوق مدرن است و متفاوت از هر جای دیگری است که قبلا به آنجا رفته اید. فضایی برای انیمیشن ، بازی های ویدئویی و تکنولوژی های پیشرفته است ، بزرگترین شهر ژاپن در 24 ساعتِ 7 روز هفته پر از انرژی است. بازدید از توکیو به همراه مجموعه...

30 دی 1401

اقدام عجیب عروس برای گرفتن سهم ارث از پدرشوهرش

وقتی متوجه شد که سهم ارثی از پدرشوهرش به او نمی رسد، تصمیم عجیبی گرفت. تصمیمی که در نهایت کارش به پلیس و کلانتری رسید. عروس جوان به خاطر قانونی که او و بچه هایش را از سهم ارث محروم می کرد، خانه پدرشوهر برج سازش را هدف دزدی میلیاردی قرار داد، اما هرگز تصورش...

26 دی 1401

باراموندا؛ یک خودروی عجیب با پیشرانه موتورسیکلت ب ام و

باراموندا در واقع یک نمونه مفهومی یا نسخه پرتوتایپ از خودرویی متفاوت بود که هیچ گاه از این مرحله فراتر نرفت و به خط فراوری مالی نزدیک نشد.

20 دی 1401

آموزش تخصصی قهوه باریستا در اولین مدرسه قهوه ایران

یک گروه حرفه ای ضامن پیروزیت شما در ورود به صنعت قهوه و کافی شاپ. پیروزیت تعریف روشنی دارد. نیازمند عمل است و هر عملی نیز مهارت های ویژه ای می طلبد. هلدینگ آرگو در زمینه قهوه، کافی شاپ و رستوران، خدمات ارزشمندی را ارائه می نماید که این خدمات می تواند پیروزیت...

18 دی 1401

راهنمای خرید برترین گوشی تا 5 میلیون تومان در خبرنگاران

کاربران برای انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند احتیاج دارند تا فاکتورهای مختلفی را در خصوص آن آنالیز نمایند و یکی از مهم ترین این موارد بودجه در نظر گرفته شده برای آن هاست. در این مقاله به معرفی و آنالیز برترین گوشی با بودجه 5 میلیون تومان خواهیم پرداخت تا...

15 آذر 1401

اسلامی: بهره مندی سالانه یک میلیون نفر از خدمات درمان هسته ای ، تحریم های حوزه سلامت چگونه بی اثر شد؟

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حدود 210 مرکز پزشکی هسته ای از رادیوداروی فراوری سازمان انرژی اتمی استفاده می نمایند و به طور حدودی سالی یک میلیون نفر از این خدمات بهره مند می شوند.

13 آذر 1401

افزایش کشت مستقیم غلات در اراضی کشاورزی قزوین

کشت مستقیم غلات در اراضی کشاورزی قزوین 79 درصد افزایش داشته است.

23 آبان 1401

مقاومت ساکنان شیشمارف در برابر تغییرات آب و هوا

وقتی از هلن کاکونا اهل روستای شیشمارف در آلاسکا پرسیده شد که زندگی در یک جزیره مانع دورافتاده در نزدیکی دایره قطب شمال چگونه است؟ گفت: هیج جا خونه آدم نمیشه!

9 آبان 1401

آینده خودرو های خودران در آمریکا نامشخص است

فعالان صنعت خودروسازی و قانونگذاران آمریکایی معتقدند خودروسازان و شرکت های فناوری با جاده ای پر پیچ و خم برای حذف موانع قانونی و استقرار وسایل نقلیه خودران بدون احتیاج به کنترل انسانی در جاده های عمومی با مشکل روبرو هستند.

8 آبان 1401

قیمت تازه انواع میوه های فصل در میادین ، انار، خرمالو و لیمو شیرین کیلویی چند؟

براساس نرخ نامه نو سازمان میادین میوه وتره بار، در میان میوه های فصل سرد نارنگی کمترین قیمت و سیب زرد بیشترین قیمت را دارد.

3 آبان 1401

سامسونگ جدیدترین راهکارهای زیست محیطی خود را گفت

سامسونگ استراتژی نو زیست محیطی خود را در قالب یک برنامه جامع با هدف پیوستن به کوشش های جهانی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی اظهار داشت.

9 مهر 1401

سقوط آزاد ارزش پوند در برابر دلار

ارزش واحد پول انگلیس به دلیل اقدامات دولت نو این کشور شاهد کاهش شدید شد.

6 مهر 1401

جک J4 برقی ایرانی قوی تر از نسخه چینی ، آنالیز مشخصات فنی

جک J4 برقی گروه مپنا و کرمان موتور از نمونه های چینی این خودرو قدرتمند تر است. این خودرو هنوز در مرحله تست و آنالیز واقع شده است اما در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد. J4 برقی براساس آنچه گفته شد قرار است در سال 1402 به دست مشتریانش برسد.

12 شهریور 1401
تعداد: (149)