شناخت یک محصول تزئینی لوکس؛ پارچه دیواری

به گزارش وبلاگ روزنوشت، امروزه استفاده از تزئینات لوکس و منحصربه فرد برای پوشش دیوار به یکی از دغدغه های مجذوب کننده مشتریان سخت پسند تبدیل شده است. از همین رو، پارچه دیواری از مجموعه انواع دیوارپوش پیروز شده است گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید و عنوان اشرافی ترین اقلام دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص بدهد. مجموعه آسام با گردآوری گنجینه ارزنده ای از انواع گران بهای پارچه دیواری، مسیر انتخاب را برای مصرف کنندگانی که روحیه زیباشناسی متمایزی دارند، هموار نموده است.

شناخت یک محصول تزئینی لوکس؛ پارچه دیواری

آیا پارچه دیواری با کاغذ دیواری فرق دارد؟

در تفاوت چشمگیر کاغذ دیواری و پارچه دیواری شکی نیست. در ادامه به سه تفاوت برجسته این دو محصول می پردازیم:

  • اولین و مهم ترین تفاوت پارچه و کاغذ دیواری در نحوه مراقبت از محصول است؛ بافت و جنس به کاررفته شده برای پارچه دیواری به شکلی است که خاصیت ضدآب دارد. درحالی که کاغذ دیواری ممکن است خاصیت ضدآب بودن هم داشته باشد.
  • خاصیت عایق صدا و حرارت بودن دومین تفاوت ویژه بین کاغذ و پارچه دیواری است؛ پارچه دیواری اصولاً با خاصیت عایق صدا و حرارت فراوری و روانه بازار تقاضا می گردد. درحالی که کاغذ دیواری لزوماً چنین خاصیتی ندارد. بنابراین اگر قصد خرید پارچه دیواری برای محیط کاری مخصوصاً سالن کنفرانس و اتاق جلسات را دارید، می توانید روی این ویژگی کاربردی آن حساب ویژه باز کنید.
  • عمر مفید پارچه دیواری در مقایسه با کاغذ دیواری بیشتر است. اگرچه قیمت بالاتری دارد ولی کیفیت محصول در برابر قیمت، قانع نماینده است. درحالی که کاغذ دیواری عمر مفید کوتاه تری دارد.

کاغذ دیواری را انتخاب کنم یا پارچه دیواری؟!

وقتی صحبت از یک فضاسازی لوکس، مدرن و البته منحصربه فرد به میان می آید، انتخاب بین یکی از این دو محصول تزئینی کار چندان پیچیده ای نیست. بسیاری از مصرف نمایندگان اقلام تزئینی مجلل برای دکوراسیون داخلی، مایل هستند برای پوشش دیوارهای فضای موردنظر خود نیز نگاهی به آلبوم انواع پارچه دیواری مدرن و کلاسیک داشته باشند.

با این اوصاف درصورتی که مایل هستید تغییرات چشمگیر خاص پسندی در محیط موردنظر خود ایجاد کنید و بر جلوه بصری و روح ویکتوریایی فضا بیفزایید، قطعاً دیوارپوش پارچه ای گزینه خیره نماینده و تأثیرگذارتری به شمار می رود.

آشنایی با برندهای خوش نام دیوارپوش پارچه ای

در سفر تماشایی خود به دنیای نقش و رنگ های خیره نماینده پارچه دیواری، قصد داریم دمی در آلبوم برندهای معتبر شرکت هنر و تجارت آسام توقف کنیم. این فرصت فراهم خواهد شد تا مصرف نمایندگان، نگاه نکته سنج و زیبا شناسانه خود را نسبت به محصولات متنوع دیوارپوش پارچه ای، تقویت و به روز نمایند:

برند راش تکستایل rasch textil

انواع پارچه های دیواری برند راش تکستایل به عنوان زیرمجموعه ای از برند نام آشنای راش آلمان وارد بازار تقاضا می شوند. این برند لاکچری با ترویج شعار زیبایی برای همه پیروز شده است 4 استودیوی معتبر آلمانی را راه اندازی کند.

برند اروپایی راش تکستایل به لطف تنوع طرح و الگوهای خیره نماینده روی زمینه پارچه ای، گوی مجذوب کنندهیت و دل نشینی را از سایر رقبای بازار دیوارپوش ربوده است. بسیاری از مشتریان اقلام گران قیمت و لوکس دکوراسیون داخلی، این برند مدعی زیبایی و جسارت را در لیست خرید خود می گنجانند.

امیل اند هوگو emil & hugo

بار دیگر آلمان! برادران راش، دو فرزند هرمان راش بنیان گذار برند راش، پیروز شدند با فراوری انواع طرح های خیره نماینده شامل پارچه دیواری مخمل، کلاسیک و مدرن در مقیاس انبوه، همچنان گوی سبقت را از سایر رقبای خود در صنعت فراوری دیوارپوش پارچه ای بربایند.

برند امیل اند هوگو در کمتر از سه دهه به یکی از معروف ترین و پیروز ترین فراورینمایندگان پارچه دیواری در اروپا تبدیل شد. ویژگی تفاوت های ظاهری تماشایی و دلپسند و دسترسی آسان برای همه، در مقایسه با سایر برندهای لوکس و گران قیمت پارچه دیواری، باعث شد تا این برند، محبوبیت عمومی به مراتب بیشتر از برندهای رقیب در بین مصرف نمایندگان پیدا کند.

تگزم texam

برند ایتالیایی تگزم با کوشش در تبدیل تکنیک چاپ سنتی به هنرهای مدرن و پیشرفته، پیروز شد مسیری نوین را با تیم خلاق خود خلق کند. توجه به جزئیات مجذوب کننده، طراحی مجلل، تکنیک های پردازش بسیار دقیق و استفاده از مواد اولیه باکیفیت باعث شد تا برند تگزم عنوان برند خلاق را در بازار رقابت به خود اختصاص بدهد.

پارچه دیواری از مجموعه برند تگزم آلبوم آسام به لطف مجذوب کنندهیت های بصری چون تلفیق هنرمندانه نور و رنگ، القای فضاهای ویکتوریایی باشکوه و بعلاوه درهم آمیختگی آن با فناوری ها، طرح و نقوش مدرن، پیروز شده است به عضویت خانواده پرطرفدار دکوراسیون داخلی لوکس دربیاید. این برند برای هر نوع سلیقه و فضایی، حرفی برای گفتن دارد!

معرفی طرح های متنوع پارچه دیواری

به طورکلی، اهالی فن و کارشناسان باتجربه طراحی داخلی، سه دسته بندی ثابت و معین را برای انواع طرح پارچه دیواری مشخص نموده اند که به توضیح زیر است:

پارچه دیواری مخمل

در اینکه پارچه دیواری مخمل رتبه نخست را در لیست انواع پارچه دیواری اشرافی تصاحب نموده است جای بحث نیست. هواداران فضاهای لوکس با چیدمان مجلل و کلاسیک قطعاً جنس مخمل را برای فضای تشریفاتی انتخاب می نمایند. البته بافت این طرح پارچه دیواری می تواند با تنوعی از جنس نخ، کتان، پنبه یا پشم همراه باشد.

مجذوب کنندهیت کرک و پرزدار مخمل باعث می گردد حالت نرمی و لطافت پارچه دوچندان گردد و درنتیجه ظاهر چشمگیرتری به خود می گیرد. پارچه دیواری طرح مخمل برترین گزینه برای فضاهایی است که روح اشرافی گری در آن موج میزند. هم نوازی چیدمان کلاسیک و لوکس با این طرح پارچه دیواری به خوبی بر مجذوب کنندهیت های بصری سالن پذیرایی، اتاق خواب و سالن تشریفات هتل ها فضا می افزاید.

پارچه دیواری کلاسیک

برای خلق فضاهای کلاسیک به یاد گذشته های دور، قطعاً پارچه دیواری کلاسیک به یاری خواهد آمد. اینکه پیروز شوید یک دیوارپوش متناسب با ویژگی های محیط انتخابی داشته باشید و از پایکوبی طرح های بته و جقه، داماسک و الگوهای مشابه روی دیوار لذت ببرید، یعنی خلق دوباره حس گم شده در گذشته که همواره در جست وجوی آن هستید. پارچه دیواری کلاسیک را برای فضاهایی پیشنهاد می دهیم که با المان های تزئینی سنتی یا لوکس تزئین شده باشند. سالن تشریفات، اتاق جلسات یا هر فضای مشابه دیگری برای این طرح پارچه دیواری مناسب است.

پارچه دیواری مدرن

شایان ذکر است که پارچه دیواری مدرن در مقایسه با دو طرح مخمل و کلاسیک، روزبه روز هواداران بیشتری پیدا می نماید. انتخاب جلوه های تأثیرگذار با الهام از دکوراسیون مدرن مخصوصاً مینی مال باعث می گردد تا پارچه دیواری به سرعت در قلب هواداران خود جا باز کند. این طرح پارچه دیواری بیشتر مناسب سالن پذیرایی، اتاق کار، اتاق خواب یا دیوار پشت تلویزیون است.

بایدها و نبایدها در زمان انتخاب پارچه دیواری

ضروری است پیش از خرید محصول انتخابی نکات زیر را به عنوان نکات تکمیلی که به انتخاب یک پارچه دیواری متناسب با احتیاج شما یاری می نماید، در نظر داشته باشید:

  • اهمیت جلوه های بصری و زیبایی های به کار گرفته شده در پارچه
  • برند پارچه دیواری
  • هزینه مراقبت پس از نصب
  • هزینه موردنظر

با توجه به لوکس بودن پارچه دیواری، هزینه عموماً اهمیت کمتری در مقایسه با فاکتورهای دیگر پیدا می نماید. در زمان انتخاب و خرید دیوارپوش موردنظر خود ضروری است نکات زیر را در نظر داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام بدهید:

  • کیفیت مواد
  • میزان و پیچیدگی کار
  • زمان مورداحتیاج برای نصب
  • احتمال جداسازی مواد قبلی از دیوارها

5/5 - (1 امتیاز)

منبع: اتاق

به "شناخت یک محصول تزئینی لوکس؛ پارچه دیواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت یک محصول تزئینی لوکس؛ پارچه دیواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید