بازاریابی و فروش

تارا وی4 LX معرفی شد ، گران ترین خودروی داخلی ارزش خرید دارد؟

تارا وی4 LX / تارا V4 LX معرفی گشت که نسخه جایگزین تارا V4 است. این خودرو امکانات جدیدی دارد. تغییرات آن چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

20 بهمن 1402

خرید خانه در تهرانپارس چقدر بودجه می خواهد؟

برای خرید یک واحد خانه در منطقه تهرانپارس به حداقل 4.5 و حداکثر 11 میلیارد بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 55 تا 99 متری شوید.

6 تیر 1402

محصولات سایپا در دور دوم به سرنوشت پژو 207 TU3 دچار می شوند؟

محصولات سایپا در دور دوم احتمالاً سرنوشتی مانند پژو 207 با موتور TU3 خواهند داشت. دور دوم فروش محصولات برندهای خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه، با حضور چهار خودروساز شامل سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور استارت خورد. نکته مهم در ارتباط با...

21 خرداد 1402

کاسه چینی 25 میلیون دلاری که جنجال به پا کرد!

طی روز های اخیر تصاویر یک کاسه چینی ظریف (300 ساله) با قطر کمتر از 11.5 سانتیمتر که در هفته فروش هنر چینی در هنگ کنگ به قیمت بیش از 25 میلیون دلار به فروش رفته بود، به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

27 فروردین 1402

دعوای بزرگ بر سر پرسشی به ظاهر ساده؛ این دیو کوسه واقعی است؟

سال گذشته، دانشمندان مقاله ای را منتشر کردند که در آن اسنادی مبنی بر پیدا شدن یک دیو کوسه جوان مرده در ساحلی در یونان نشان داده می شد.

8 فروردین 1402

اتاقک های حبابی ، خوش چشم انداز ترین هتل های حبابی در دنیا

وقتی صحبت از تجربه کردن محیط طبیعی و فضای باز به میان می آید، هتل های حبابی ، محبوب ترین و جالب ترین مواردی هستند که به پیدا کردن این تجربه خاطره انگیز یاری می نمایند. برخلاف چادر ها، کابین ها و کلبه های چوبی، این حباب های شیشه ای شفاف، بدون هیچ گونه مانعی...

16 دی 1401

مدارس تهران دوشنبه و سه شنبه هم غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه،پردیس، دماوند و شهر رودهن اطلاع داد.

20 آذر 1401

داستان ادامه دار تیراندازی های خونین در آمریکا

بر اثر تیراندازی نزدیک یک دانشگاه در استان ویرجینیای آمریکا هشت نفر زخمی شدند.

25 مهر 1401

دنا پلاس با گیربکس 6 سرعته دستی فراوری می گردد

در حال حاضر نزدیک به 95 درصد فراوریات ایران خودرو با گیربکس دستی به بازار عرضه می شوند، درحالی که از تنوع 4 تا 5 موتور بهره می برند؛ لذا نقش گیربکس 6سرعته دستی در همه محصولات ایران خودرو به عنوان پررنگ ترین عضو قوای محرکه بسیار کلیدی است. مدیر طرح نگاشت موتور...

8 مرداد 1401

عرضه خانه های خالی به بازار مسکن، علت افزایش معاملات

یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که یکی از دلیل های رشد تعداد معاملات در آذر ماه، عرضه خانه های خالی است. در واقع اجرای طرح مالیات بر خانه های خالی موجب شد حقوقی ها واحدهای خود را به بازار عرضه نمایند.

7 مرداد 1401

هزینه ساخت خانه شامل چه مواردی است و چگونه محاسبه می گردد؟

حتی افرادی که همین حالا هم صاحب خانه هستند، دوست دارند روزی خانه مورد نظرشان را با سلیقه خودشان بسازند. اگر تصمیمتان جدی است یا قصد دارید ساختن خانه را آغاز کنید، بد نیست بدانید هزینه ساخت خانه شامل چه مواردی می گردد.

6 مرداد 1401

استیون اسپیلبرگ از خاتمه بندی کدام فیلم خود پشیمان و ناراضی بود و چرا؟

استیون اسپیلبرگ یکی از برجسته ترین و تاثیرگذارترین کارگردانان تمام دوران ها است. اسپیلبرگ، سازنده فیلم های پرفروشی مانند ای تی و پارک ژوراسیک و بعلاوه درام های هیجام انگیزی مانند مونیخ و لیست شیندلر است که او را به یک اسطوره هالیوود تبدیل نموده است.

5 مرداد 1401

تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 میزان گوشی های این سری را نشان می دهند

اپل در حدود سه ماه دیگر از سری تازه گوشی های پرچم دارش یعنی آیفون 14 رونمایی خواهد کرد. هر چه به روز رونمایی از این گوشی ها نزدیک تر می شویم، انتظار می رود که خبرها و شایعات زیادی در این مورد منتشر شود. همانطور که شایعات تأیید می کنند، اپل در اواخر سال جاری...

3 مرداد 1401

استفاده منظم از روغن تردمیل: راه جلوگیری از خرابی دستگاه تردمیل

خبرگزاری خبرنگاران- یکی از وسایل و دستگاه های ورزشی که به سبب طرز استفاده آسان آن در منازل زیادی یافت می گردد، دستگاه دوی ثابت یا تردمیل است. این دستگاه به خاطر امکانات بسیاری که به کاربران خود می دهد، از جمله دستگاه های پرفروش در بین وسایل ورزشی است....

19 تیر 1401

بیانیه وزارت خارجه: تنها راهکار و فصل بحران یمن راهکار سیاسی است

وزارت خارجه کشورمان در بیانیه ای گفت که از هر تلاش و ابتکار عادلانه و عملی برای رفع محاصره، برقراری آتش بس و آغاز مذاکرات یمنی- یمنی بدون دخالت خارجی حمایت کرده و تنها راه چاره بحران یمن را حل و فصل سیاسی با هدایت یمنی ها می داند.

14 تیر 1401

تا صحبت از جام جهانی می گردد متولیان بلیت بازی ها را مونوپل می نمایند!

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: گردشگری در دو سال گذشته بسیار آسیب دیده و بخش خصوصی در این شرایط توانسته است خود را سرپا نگه دارد.

7 تیر 1401

فرود اضطراری پرواز کیش، تهران در فرودگاه اصفهان به علت نقص فنی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی ایجاد نقص فنی در یکی از موتور های هواپیمای شرکت آتا به مقصد تهران، این هواپیما در پی اعلام شرایط اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

1 تیر 1401

اینتل می گوید Core i9، 12900KS سریع ترین پردازنده دسکتاپ دنیا است

به ادعای اینتل، پردازنده نو این شرکت یعنی Core i9-12900KS با فرکانس خیره کننده 5.5 گیگاهرتز، سریع ترین پردازنده دسکتاپ دنیا است.

17 خرداد 1401

هزینه خرید اشتراک آیفون به صورت ماهانه چقدر خواهد بود؟

از زمانی که اعلام شد اپل میخواهد گوشی های خود را به صورت اشتراکی به فروش برساند، این پرسش فکر کاربران را به خود مشغول کرد که هزینه خرید اشتراک آیفون به صورت ماهانه چقدر خواهد بود؟ در این مطلب به آنالیز این موضوع خواهیم پرداخت.

15 خرداد 1401

از اطلاعات روی بلیط هواپیما چه می دانید ؟

اطلاعات روی بلیط هواپیما با کارت پرواز تفاوت دارد؛ در بلیط هواپیما اطلاعاتی وجود دارند که شاید مفهوم نباشند و ندانید هرکدام چه معنایی دارد. از طرفی دیگر ضروری است که بتوانید تمامی مشخصاتی که روی بلیط نوشته شده را بدانید تا در سفرتان دچار مشکل نشوید....

12 خرداد 1401
تعداد: (50)