بهترین تکنیک ها برای جلوگیری از عقب انداختن کار ها

به گزارش وبلاگ روزنوشت، تا به حال برای همه ما پیش آمده است که کاری را به بعد موکول نموده باشیم، اما بعضی از کار ها آنقدر ضروری هستند که نباید عقب انداخته شوند.

بهترین تکنیک ها برای جلوگیری از عقب انداختن کار ها

به گزارش وبلاگ روزنوشت به نقل از وبلاگ روزنوشت، آیا می خواهید یاد بگیرید که کارهایتان را به زمان دیگری موکول نکنید؟

کیفیت مدیریت زمان شما اغلب کیفیت زندگی شما را معین می نماید و توانایی های مدیریت زمان و مهارت های سازمانی شما می تواند عامل مهمی در موفقیت شما به عنوان یک متخصص فروش باشد.

کلید های اصلی مدیریت زمان

شما در قسمت فروش فقط زمانی کار می کنید که با یک مشتری واقعی روبه رو شوید. فروشندگان برتر کار های آماده سازی و سازماندهی خود را در زمانی غیر از زمان فروش انجام می دهند. آن ها از برنامه های مدیریت زمان و مهارت های سازمانی برای برنامه ریزی هفته های خود در هر آخر هفته استفاده می نمایند، آن ها هر روز خود را از شب قبل برنامه ریزی می نمایند.

کارمندان بخش فروش یک شرکت قبل از روز فروش و عصر ها کار های فروش خود را برنامه ریزی و سازماندهی می نمایند. آن ها می دانند که چگونه جلوی تأخیر را بگیرند و ابتدا روی مهم ترین کار ها تمرکز می نمایند. آن ها در مدت زمانی که مشتریان در دسترس هستند، تمرکز خود را صرف گذراندن وقت بیشتر این مشتریان می نمایند.

چگونه به تعویق انداختن کار ها را متوقف کنیم؟

تعلل و تأخیر دلیل اصلی اتلاف وقت عمده در قسمت فروش است. این امر زمانی اتفاق می افتد که شما هر دلیل قابل تصوری را برای به تعویق انداختن خارج شدن از آنجا و رو در رو با افرادی که می توانند و در یک بازه زمانی معقول خرید می نمایند، پیدا کنید.

واقعیت این است که همه تعلل می نمایند، چون همواره کار های زیادی برای انجام دادن وجود دارد و زمان کم است. این جایی است که مهارت های سازمانی شما به عنوان یک فروشنده به وجود می آید. تفاوت بین موفقیت و شکست با توجه به انتخاب آن ها در خصوص مدیریت زمان و آنچه که به تعویق می اندازند، معین می گردد.

بازندگان در موارد مهمی که می توانند تغییر قابل توجهی در زندگی آن ها ایجاد کند، تعلل می نمایند. برندگان از مهارت های سازمانی برای تعلل در انجام کار ها و فعالیت های کم ارزش استفاده می نمایند؛ کار هایی که تفاوت زیادی در انجام دادن یا ندادن آن ها دارند.

برای جلوگیری از اتلاف وقت از مهارت های سازمانی خود بهره ببرید

به طور کامل 50 درصد از کار در هر زمینه ای تلف می گردد که بیشتر این اتلاف وقت ها معمولاً صرف حرف زدن با همکاران، استراحت برای چای یا ناهار، تلفن های شخصی و کاری، خرید کردن، مطالعه کردن روزنامه و یا فعالیت های بی فایده می گردد.

یک فرد معمولی، به طور عادی 32 ساعت در هفته کار می نماید که در این میان، 16 ساعت آن تلف می گردد و 16 ساعت دیگر صرف انجام دادن کار های مربوط به آن شغل می گردد که خیلی از آن وقت صرف فعالیت های بی ارزش می گردد؛ فعالیت هایی که آسان و سرگرم نماینده به جای سخت و ضروری هستند.

برای غلبه بر تأخیر تصمیم جدی بگیرید

بهترین کار برای اینکه یاد بگیرید در کار های خود سریع باشید و آن ها را به تأخیر نیندازید این است که هر روزتان را از شب قبل برنامه ریزی کنید، کارهایتان را اولویت بندی کنید خیلی زود کارهایتان را از همان ابتدای صبح به اتمام برسانید.

به نظر می رسد هرچقدر سریع تر از خواب بیدار شوید و خیلی زود انجام دادن کارهایتان را جلو بیندازید، در تمام طول روز، مؤثرتر و کارآمدتر خواهید بود، بنابراین هر وقت احساس کردید که می خواهید کاری را عقب بیندازید، با خودتان تکرار کنید: الآن انجامش بده.

این کلمات به شما انگیزه می دهد تا کارتان را شروع کنید و وقتی اغلب اوقات آن ها را تکرار کنید، این پیغام را به ضمیر ناخودآگاهتان منتقل می کنید تا شما را در طول روز به حرکت بیندازد.

منبع: جام جم آنلاین

به "بهترین تکنیک ها برای جلوگیری از عقب انداختن کار ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تکنیک ها برای جلوگیری از عقب انداختن کار ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید