با رایج ترین مسائل موبایل و روش تعمیر هر کدام آشنا شوید

به گزارش وبلاگ روزنوشت، گوشی هوشمند، به جزوی از زندگی همه مردم تبدیل شده است، در این میان، بسیاری از افراد هنگام استفاده از این گوشی ها، با مسائلی روبرو می شوند. این مسائل از مسائل سخت افزاری همانند شکستن ال سی دی تا مسائل نرم افزاری همانند پرشدن زود هنگام حافظه گوشی را در بر می گیرند.

با رایج ترین مسائل موبایل و روش تعمیر هر کدام آشنا شوید

به گزارش وبلاگ روزنوشت، نکته ای که باید به آن توجه گردد، این است که همه متخصص تعمیرات موبایل نیستند و بسکمک از این مسائل به تخصص نیاز دارد. حتی ممکن است با دستکاری و تعمیرات خانگی، دستگاه برای مدتی به کارش ادامه دهد اما زود از کار خواهد افتاد. از این رو است که علاوه بر امکاناتی مثل تعمیر آنلاین تلفن همراه ، آموزش تعمیرات موبایل هم به میدان آمده است، تا افرادی که به این کار علاقه دارند، آن را در کنار افراد خبره آموزش ببیند و برای خود فرصت های شغلی ایجاد نمایند.

بنابراین، در ادامه علاوه بر معرفی رایج ترین مسائل تلفن های همراه و راهکار هایی برای رفع آن، پیشنهاد می گردد در صورت بروز مشکل، به تعمیرکاران متخصص مراجعه نموده یا از مراکز معتبری کمک بگیرید که تعمیر موبایل آنلاین ارائه می دهند.

باتری گوشی زود خالی می گردد!

از دست دادن شارژدهی اولیه با گذر زمان، در گوشی های هوشمند امری اجتناب ناپذیر و تنها کاری که می توان برای ان انجام داد، پیشگیری است. درواقع، مقدار و نوع استفاده از گوشی معین نماینده هستند. بهتر است گوشی خنک نگه داشته گردد، اپلیکیشن های فعال در پس زمینه محدود شوند، از ویجت های زیاد استفاده نگردد و… بعلاوه به روز نگه داشتن سیستم عامل گوشی، به بهینه سازی باتری آن کمک می نماید. اما اگر باوجود همه این کارها، باتری گوشی همچنان زود شارژ خالی می نماید؛ باید به تعویض آن فکر کرد! البته باتوجه به رواج محصولات فیک و تعمیرکاران تقلبی، بهتر است برای این کار به مراکز قابل اعتماد مراجعه گردد.

حافظه گوشی همواره پر است!

این مشکل، عموما در گوشی های هوشمندی که میان رده و پایین رده اند، رخ می دهد، اما می توان با حذف اپلیکیشن های غیرضروری، انتقال عکس ها از موبایل به هارد دیگر، حذف اطلاعات کش اپلیکیشن ها و … آن را تاحدودی رفع کرد.

گوشی موبایل اندرویدی هنگ می نماید!

هنگ کردن، بیشتر در گوشی های اندرویدی دیده می گردد. بیشتر این مشکل را می توان به سخت افزار ضعیف و توانایی پایین پردازنده و رم، ربط داد. خالی کردن حافظه گوشی و به حداقل رساندن تعداد اپلیکیشن های نصب شده روی آن و بعلاوه دوری از اجرای تسک های سنگین در موبایل می تواند تا حد زیادی مشکل هنگ کردن را رفع کند. علاوه بر آن، روت کردن گوشی و استفاده از کاستوم رم، یک راهکار برای هنگ کردن به شمار می رود. تعمیرکاران متخصص موبایل به خوبی آن را انجام می دهند. اگر هیچکدام از این کارها پاسخگو نداد، پیشنهاد می گردد گوشی ریست فکتوری گردد تا به تنظیمات کارخانه برگردد. ریست فکتوری کار ساده ای است، اما از آنجا که ممکن است هنگام آن، اطلاعات زیادی از دست بروند، پیشنهاد می گردد آن را به یک متخصص بسپارید!

شکستن ال سی دی موبایل

سهل انگاری کاربران گوشی های هوشمند، گاهی کار دستشان می دهد. شکستن ال سی دی نمایشگر گوشی موبایل هم ناشی از همین موضوع است. زمانی که صفحه موبایل بشکند، باید تعویض تاچ ال سی دی گوشی یا تعویض گلس شکسته صفحه موبایل با توجه به شرایط به وجود آمده در دستور کار قرار گیرد و انجام این تعمیرات هم ساده نیست و باید به وسیله کارشناسان با تجربه و ضمن بکارگیری تجهیزات مناسب انجام گردد.

گوشی آب خورده را چه کنیم؟

هنگامی که گوشی، در برخورد با مایعات قرار می گیرد، ابتدا باید خاموش گردد، بسکمک از مردم معتقدند قرار دادن در کیسه برنج یا گرفتن سشوار روی آن، می تواند رطوبت آن را بگیرد. برای اطمینان بهتر است گوشی به وسیله تعمیرکار باز گردد و خشک گردد چراکه در غیر اینصورت به علت سولفاته شدن هر لحظه ممکن است از کار بیفتد.

در تمامی موارد بالا سخن از تعمیرکار موبایل به سراغ آمد، در واقع نمی توان بدون یک متخصص کار را کامل و درست انجام داد و اینجاست که به اهمیت تعمیرات موبایل پی می بریم!

تعمیر موبایل

اکنون می دانیم که علاوه بر اینکه تعمیرات موبایل نیاز به تخصص دارد، مسائل گوشی ها هم با یکدیگر فرق می نماید، برای مثال گوشی های اندروید بیشتر از هنگ کردن رنج می برند و گوشی های آیفون، مبتلای ال سی دی شکسته هستند. حتی ابزار تعمیر موبایل آیفون با تعمیر موبایل سامسونگ فرق دارد. بنابراین شاید هر برندی، تعمیرکار خاص خود را نیاز داشته باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ

قطعات سامسونگ، به علت رایج بودن این گوشی ها در ایران، در دسترس هستند، اما این رواج، باعث زیادشدن قطعات فیک نیز می گردد. پس تعمیرات تخصصی سامسونگ و دیگر برندها، هنگامی برای کاربران چالش برانگیز می گردد که از کیفیت کار و خدمات تعمیر کار اطمینان نداشته باشند. در این اوضاع، آقای تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات اورجینال و کادری مجرب تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ را ارائه می دهد.

تعمیر گوشی آیفون

همه در این مورد توافق دارند که شرکت اپل گوشی های باکیفیتی به بازار عرضه می نماید. اما حتی این گوشی ها هم خراب می شوند و اتفاقا به تعمیرات تخصصی نیاز دارند، وگرنه تمام هزینه شان بر باد می رود. آقای تعمیرات موبایل، تعمیرات تخصصی آیفون را هم بر عهده گرفته است و کاربران آن را کمک می نماید.

تعمیر گوشی شیائومی

گوشی شیائومی، در سال های اخیر رایج شده است و به موازات این رواج، احتمال اینکه افراد بیشتری به تعمیرات و خدمات جانبی آن نیاز داشته باشند بالا می رود. از این رو آقای تعمیرات موبایل ، تعمیرات تخصصی شیائومی را از عیب یابی گرفته تا تعویض سوکت، در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از قطعات اصل، انجام می دهد.

خرید گوشی خراب

تلفن های همراه گاهی دچار مسائل جدی میشوند که تعمیر آن هزینه بر خواهد بود و اصطلاحا صرف مالی ندارد ، در این صورت صاحب محصول مجبور میگردد که گوشی تلفن همراه را کنار بگذارد یا بفروشد در صورتی که تلفن شما دارای قطعات سالم باشد میتوان از قطعات آن برای تعمیر همان مدل تلفن همراه استفاده کرد ، آقای تعمیرات موبایل ارایه دهنده خدمات خرید فروش موبایل خراب شما میباشد ، درصورتی که قصد فروش موبایل خراب خود را دارید میتوانید به وسیله درخواست آنلاین فروش گوشی خراب و یا تماس با شماره های موجود در سایت آقای تعمیرات موبایل با ما تماس حاصل نمایید.

تعمیر تلفن همراه را به کجا بسپاریم؟

با توجه به تمام مواردی که در این مطلب به آن اشاره شد، معین می گردد که برای درخواست تعمیر موبایل باید به یک مرکز متخصص مراجعه کرد. برترین تعمیرات موبایل هم آنجاست که کادر آن از افراد متخصص تشکیل شده باشد و انواع خدمات را در برترین زمان ممکن - تعمیرات موبایل فوری - ارائه دهد. آقای تعمیرات موبایل، علاوه بر آنکه تعمیر موبایل در محل را ارائه می دهد، در حوزه تعمیرات موبایل آنلاین هم دستی بر آتش داشته و تعمیرات موبایل 24 ساعته دارد. این مجموعه مفتخر است که برای ارائه محصولات صد در صد اورجینال در حوزه لوازم جانبی موبایل و تبلت، فروشگاه آقای تعمیرات موبایل را راه اندازی نموده است و حتی گوشی های خراب مشتریان را خریداری می نماید.

منبع: همگردی

به "با رایج ترین مسائل موبایل و روش تعمیر هر کدام آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رایج ترین مسائل موبایل و روش تعمیر هر کدام آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید