کسب و کار

ساخت بازسازی Dead Space 2 پس از فروش ضعیف بازی اول لغو شده است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، برنامه های بازسازی Dead Space 2 پس از عدم موفقیت بازسازی نسخه اول سری از منظر تجاری متوقف شده است.

25 فروردین 1403

تارا وی4 LX معرفی شد ، گران ترین خودروی داخلی ارزش خرید دارد؟

تارا وی4 LX / تارا V4 LX معرفی گشت که نسخه جایگزین تارا V4 است. این خودرو امکانات جدیدی دارد. تغییرات آن چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

20 بهمن 1402

خرید خانه در تهرانپارس چقدر بودجه می خواهد؟

برای خرید یک واحد خانه در منطقه تهرانپارس به حداقل 4.5 و حداکثر 11 میلیارد بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 55 تا 99 متری شوید.

6 تیر 1402

محصولات سایپا در دور دوم به سرنوشت پژو 207 TU3 دچار می شوند؟

محصولات سایپا در دور دوم احتمالاً سرنوشتی مانند پژو 207 با موتور TU3 خواهند داشت. دور دوم فروش محصولات برندهای خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه، با حضور چهار خودروساز شامل سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور استارت خورد. نکته مهم در ارتباط با...

21 خرداد 1402

کاسه چینی 25 میلیون دلاری که جنجال به پا کرد!

طی روز های اخیر تصاویر یک کاسه چینی ظریف (300 ساله) با قطر کمتر از 11.5 سانتیمتر که در هفته فروش هنر چینی در هنگ کنگ به قیمت بیش از 25 میلیون دلار به فروش رفته بود، به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

27 فروردین 1402

دعوای بزرگ بر سر پرسشی به ظاهر ساده؛ این دیو کوسه واقعی است؟

سال گذشته، دانشمندان مقاله ای را منتشر کردند که در آن اسنادی مبنی بر پیدا شدن یک دیو کوسه جوان مرده در ساحلی در یونان نشان داده می شد.

8 فروردین 1402

دریاچه خضر نبی یکی از جاذبه های گردشگری استان مازندران است

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، دریاچه خضر نبی یکی از جاذبه های گردشگری استان مازندران است.

7 فروردین 1402

معمای سخت کارآگاهی؛ کدام یک از این سه نفر سارق است؟

فقط افرادی با فکر کارآگاهی می توانند این معما را حل نمایند. آیا می توانید در عرض 15 ثانیه سارق دفتر را در تصویر پیدا کنید؟

14 اسفند 1401

آموزش تخصصی قهوه باریستا در اولین مدرسه قهوه ایران

یک گروه حرفه ای ضامن پیروزیت شما در ورود به صنعت قهوه و کافی شاپ. پیروزیت تعریف روشنی دارد. نیازمند عمل است و هر عملی نیز مهارت های ویژه ای می طلبد. هلدینگ آرگو در زمینه قهوه، کافی شاپ و رستوران، خدمات ارزشمندی را ارائه می نماید که این خدمات می تواند پیروزیت...

18 دی 1401

اتاقک های حبابی ، خوش چشم انداز ترین هتل های حبابی در دنیا

وقتی صحبت از تجربه کردن محیط طبیعی و فضای باز به میان می آید، هتل های حبابی ، محبوب ترین و جالب ترین مواردی هستند که به پیدا کردن این تجربه خاطره انگیز یاری می نمایند. برخلاف چادر ها، کابین ها و کلبه های چوبی، این حباب های شیشه ای شفاف، بدون هیچ گونه مانعی...

16 دی 1401

مدارس تهران دوشنبه و سه شنبه هم غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه،پردیس، دماوند و شهر رودهن اطلاع داد.

20 آذر 1401

آینده خودرو های خودران در آمریکا نامشخص است

فعالان صنعت خودروسازی و قانونگذاران آمریکایی معتقدند خودروسازان و شرکت های فناوری با جاده ای پر پیچ و خم برای حذف موانع قانونی و استقرار وسایل نقلیه خودران بدون احتیاج به کنترل انسانی در جاده های عمومی با مشکل روبرو هستند.

8 آبان 1401

داستان ادامه دار تیراندازی های خونین در آمریکا

بر اثر تیراندازی نزدیک یک دانشگاه در استان ویرجینیای آمریکا هشت نفر زخمی شدند.

25 مهر 1401

سامسونگ جدیدترین راهکارهای زیست محیطی خود را گفت

سامسونگ استراتژی نو زیست محیطی خود را در قالب یک برنامه جامع با هدف پیوستن به کوشش های جهانی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی اظهار داشت.

9 مهر 1401

سقوط آزاد ارزش پوند در برابر دلار

ارزش واحد پول انگلیس به دلیل اقدامات دولت نو این کشور شاهد کاهش شدید شد.

6 مهر 1401

انواع تنبلی و راه های درمان

بعضی از تنبلی های ما در واقع آشفتگی هستند و ما اصلا نمی دانیم که از کجا باید آغاز کنیم. اتفاقا آدم های کمال گرا خیلی اسیر این نوع آشفتگی می شوند.

31 مرداد 1401

اگر به توانایی خود ایمان ندارید با سندرم فریبکار آشنا شوید

شاید شما نیز در محل کارتان با این پرسش های ذهنی روبرو شده اید؟ من اینجا چکار می کنم؟ من به اینجا تعلق ندارم. من فردی متقلب و فریبکار هستم که دیر یا زود همه آن را خواهند فهمید.

15 مرداد 1401

دنا پلاس با گیربکس 6 سرعته دستی فراوری می گردد

در حال حاضر نزدیک به 95 درصد فراوریات ایران خودرو با گیربکس دستی به بازار عرضه می شوند، درحالی که از تنوع 4 تا 5 موتور بهره می برند؛ لذا نقش گیربکس 6سرعته دستی در همه محصولات ایران خودرو به عنوان پررنگ ترین عضو قوای محرکه بسیار کلیدی است. مدیر طرح نگاشت موتور...

8 مرداد 1401

عرضه خانه های خالی به بازار مسکن، علت افزایش معاملات

یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که یکی از دلیل های رشد تعداد معاملات در آذر ماه، عرضه خانه های خالی است. در واقع اجرای طرح مالیات بر خانه های خالی موجب شد حقوقی ها واحدهای خود را به بازار عرضه نمایند.

7 مرداد 1401

هزینه ساخت خانه شامل چه مواردی است و چگونه محاسبه می گردد؟

حتی افرادی که همین حالا هم صاحب خانه هستند، دوست دارند روزی خانه مورد نظرشان را با سلیقه خودشان بسازند. اگر تصمیمتان جدی است یا قصد دارید ساختن خانه را آغاز کنید، بد نیست بدانید هزینه ساخت خانه شامل چه مواردی می گردد.

6 مرداد 1401
تعداد: (94)