استارتاپ

آینده خودرو های خودران در آمریکا نامشخص است

فعالان صنعت خودروسازی و قانونگذاران آمریکایی معتقدند خودروسازان و شرکت های فناوری با جاده ای پر پیچ و خم برای حذف موانع قانونی و استقرار وسایل نقلیه خودران بدون احتیاج به کنترل انسانی در جاده های عمومی با مشکل روبرو هستند.

8 آبان 1401

سامسونگ جدیدترین راهکارهای زیست محیطی خود را گفت

سامسونگ استراتژی نو زیست محیطی خود را در قالب یک برنامه جامع با هدف پیوستن به کوشش های جهانی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی اظهار داشت.

9 مهر 1401

فهرست سوالاتی که در سفر آن ها را می شنوید و می پرسید

فلایتیو به تازگی فهرستی از سوالات را طراحی نموده که همگی در جریان سفر پرسیده و شنیده می شوند. می توانید این فهرست را از اینجا دانلود کنید. اگر قصد دارید بیشتر با این فهرست و علت انتشار آن آشنا شوید، پس باید با مفهوم کشف و مفهوم سفر بیشتر آشنا شوید.

12 تیر 1401

چهارمین رویداد آموزشی سیکاپ باهدف توسعه فناوری های آموزشی برگزار گردید

رویداد فناوری های آموزشی سیکاپ 20 تا 23 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 تحت عنوان اینوتکسیکاپ برگزار گردید.

6 تیر 1401

فراوری نانوذرات لیپیدی برای استفاده در حوزه های دارو و واکسن

با انعقاد قراردادی میان یک استارت آپ و یک شرکت بزرگ فراوریکننده مواد زیستی و شیمیایی، قرار است نانوذرات لیپیدی برای استفاده در حوزه های دارو و واکسن فراوری گردد.

17 خرداد 1401

پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری با ایده فرآوری دارویی زعفران مقام نخست را کسب کردند

پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری توانستند با ارائه ایده ای در زمینه فرآوری دارویی زعفران در چهارمین رویداد ملی استارتاپ زعفران مقام نخست را کسب نمایند.

25 فروردین 1401

چقدر جف بزوس، موسس آمازون را می شناسید؟

جف بزوس، مدیرعامل و موسس فروشگاه اینترنتی آمازون، بدون شک یکی از پیروز ترین و تأثیرگذارترین کارآفرینان جهان است.با خبرنگاران همراه باشید تا با بزوس و دلایل پیروزیت او و آمازون بیشتر آشنا شویم.

24 فروردین 1401

احداث 500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تا تابستان سال آینده

سخنگوی صنعت برق با اشاره به تکلیف سنگین وزارت نیرو مبنی بر احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر گفت: برنامه ما احداث 500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تا تابستان سال آینده است.

19 دی 1400

قرارداد فراوری 200 اتوبوس برقی با شهرداری منعقد می گردد

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری امروز در مراسم آئین بهره برداری از طرح های معاونت علمی و فناوری که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار گردید، گفت: در حال حاضر 5 هزار و 800 شرکت دانش بنیان در کشور مشغول به فعالیت هستند. علاوه بر شرکت های دانش بنیان،...

14 مرداد 1400

فناوری پرینت سه بعدی به جنگ کرونا می رود

این روزها که همه مردم دنیا درگیر کووید 19 هستند دانشمندان در آزمایشگاه های خود به دنبال یافتن راهکارهایی نوین برای مقابله با کرونا و همچنین کوشش برای ساخت دارو و واکسن به منظور ریشه کن کردن این بیماری پردردسر هستند. در این میان وقتی نوبت به تحقیقات می...

6 آذر 1399

استقرار استارت آپ های نفتی در پارک فناوری منطقه ری تا انتها سال

به گزارش خبرنگاران، بیژن زنگنه در حاشیه اولین رویداد توسعه فناوری ویژه اقلام پرمصرف گاز که امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گشت، گفت: در شهرکی 25 هکتاری در منطقه ری که بلااستفاده بود، استارت راه اندازی پارک فناوری زده شد.

4 بهمن 1398

بازدید شهردار تهران از گذر نوآوری در میدانگاه هفت تیر

پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز از گذر نوآوری در میدانگاه هفت تیر بازدید کرد.

1 بهمن 1398