بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

ساخت بازسازی Dead Space 2 پس از فروش ضعیف بازی اول لغو شده است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، برنامه های بازسازی Dead Space 2 پس از عدم موفقیت بازسازی نسخه اول سری از منظر تجاری متوقف شده است.

25 فروردین 1403

برج باوند. جاذبه گردشگری و دیدنی سوادکوه، عکس

برج باوند که با نام های برج دیده بانی شروین باوند و برج گنبد نیز شناخته می گردد، از جاذبه های گردشگری سوادکوه در روستای باغ سرخ آباد است و در ابتدای جاده منتهی به روستا وسیه سر، در کنار رودخانه کوچکی قرار گرفته است.

15 دی 1402

بازسازی بازی کلاسیک Broken Sword برای کنسول ها، کامپیوتر و موبایل معرفی گردید

شرکت روولوشن سافتور (Revolution Software) به تازگی با انتشار تریلری از بازی Sword: Shadow of the Templars - Reforged رونمایی نموده است.

5 شهریور 1402

انتها مجموعه های وزرشی شهرداری که سالها تعطیل بودند

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد شرایط مجموعه های ورزشی تعطیل شده شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

6 اسفند 1401

با جاذبه های شگفت انگیز نرماندی فرانسه آشنا شوید

از استراحتگاه های ساحلی و دهکده های ماهیگیری گرفته تا شهرهای قرون وسطایی و قلعه های گوتیک همه و همه از جاذبه های گردشگری نرماندی فرانسه به شمار می روند. این شهر با منظره ها زیبا، متنوع و تاریخ غنی خود، دیدنی های زیادی برای ارائه به گردشگران دارد. بعلاوه...

30 بهمن 1401

جت استریم؛ پدیده عجیبی که بالون های جاسوسی چین را به آمریکا رساند

جت استریم، پدیده هوایی که این روزها نام آن سر زبان ها افتاده است، می تواند دلیل آتش سوزی جنگل ها، موج سرما و سیل های ویرانگر در نقاط مختلف دنیا و حتی توسعه سلاح های نظامی عجیب و غریب گردد.

25 بهمن 1401

مترو به شهریار می رسد؟ ، بهره برداری از پل غیر همسطح سه راهی شهریار تا خاتمه سال

فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار درباره متروی شهریار و اتصال آن به متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

11 بهمن 1401

شروع نخستین گام برای ثبت بندر تاریخی لافت جزیره قشم در یونسکو

نخستین گام برای ثبت بندر تاریخی لافت جزیره قشم در یونسکو با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد و افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل عملیات بهسازی بافت تاریخی این بندر شروع شد.

3 مهر 1401

پل خواجو اصفهان برگی از تاریخ صفویان

امروز می خواهیم بار و بندیل ایران گردی خود را جمع و جور کنیم و به سمت شهر همواره زیبا و زنده اصفهان برویم. گشتی در شهر و گوشه گوشه زیبایش بزنیم و بعد به سراغ یکی از معروف ترین جاذبه هایش یعنی پل خواجو در اصفهان برویم. این پل از جمله پل های تاریخی این شهر...

14 شهریور 1401

ترمیم ریه های به شدت آسیب دیده با استفاده از یک پلتفرم گردش خون

پیوند ریه، تنها درمان نجات دهنده برای افراد مبتلا به بیماری های ریوی جدی است که در آن فرد در سخت ترین شرایط و در مرحله پایانی بیماری واقع شده است.

21 مرداد 1401

هزینه ساخت خانه شامل چه مواردی است و چگونه محاسبه می گردد؟

حتی افرادی که همین حالا هم صاحب خانه هستند، دوست دارند روزی خانه مورد نظرشان را با سلیقه خودشان بسازند. اگر تصمیمتان جدی است یا قصد دارید ساختن خانه را آغاز کنید، بد نیست بدانید هزینه ساخت خانه شامل چه مواردی می گردد.

6 مرداد 1401

از بین بردن چین و چروک صورت با یک سیب زمینی

استفاده از ماسک سیب زمینی در جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک صورت اهمیت بسیار بالایی دارد.

29 تیر 1401

6 گام برای داشتن زندگی دیجیتالی

بسیاری از افراد دوست دارند تا به سرتاسر جهان سفر نمایند و در بخش های مختلف آن به ماجراجویی بپردازند. اما موضوع کار و شغل مانعی بزرگ در این جهت است. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم به آنالیز نکاتی بپردازیم که افراد با در نظر گرفتن آن ها می توانند از...

14 بهمن 1400

بازدید محمودزاده از استادیوم معرفی شده مس رفسنجان

نماینده سازمان لیگ از استادیوم معرفی شده مس رفسنجان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر بازدید کرد.

24 آبان 1400

بهره برداری از چند پروژه زیرساختی در هفته جاری

خبرگزاری خبرنگاران-معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از افتتاح و بهره برداری از چند پروژه زیرساختی شهر در حوزه شهرداری منطقه 1 خبر داد.

14 مهر 1400

جاذبه های گردشگری ارومیه

در این مقاله به معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ارومیه خواهیم پرداخت. پیشنهاد میکنیم که برنامه سفر به این شهر زیبا را هم در برنامه تعطیلات خود بگنجانید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

18 شهریور 1400

فیلم های روز ششم سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

در ششمین روز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سینما های پردیس چارسو، آزادی و کانون، با پخش 39 فیلم بلند داستانی و مستند، میزبان مخاطبان جشنواره خواهند بود.

21 تیر 1400

آشنایی با معروف ترین جاذبه های گردشگری هاوانا

شهر هاوانا به قدری زیبا و چشم نواز است که حتی قدم زدن در خیابان هایش، حال آدم را خوب می کند. نام هاوانا موسیقی سبک رومبای در گوشه و کنار خیابان ها، جشن های درون رستوران ها با سرو همینگوی برای شام و استنشاق هوای مرطوب مالکون را به یاد گردشگران می آورد؛ اما...

18 تیر 1400

با مشهورترین مومیایی های مصر باستان آشنا شویم

ایسنا/ این خبر پیرامون مشهورترین مومیایی های مصر باستان برای شما نگارش شده است.

2 اردیبهشت 1400

استودیوی ژاپن سونی دیگر مثل گذشته بازی نخواهد ساخت

پس از گزارش های مختلفی که در این چند روز اخیر منتشر شده بود، بالاخره شرکت سونی به صورت رسمی گفت که ساختار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین استودیوهایش یعنی استودیو ژاپن سونی (JAPAN Studio) دگرگون و دوباره سازماندهی خواهد شد و بخش زیادی از افراد خلاق و کارمندان...

6 فروردین 1400
تعداد: (22)