بازسازی بازی کلاسیک Broken Sword برای کنسول ها، کامپیوتر و موبایل معرفی گردید

به گزارش وبلاگ روزنوشت، شرکت روولوشن سافتور (Revolution Software) به تازگی با انتشار تریلری از بازی Sword: Shadow of the Templars - Reforged رونمایی نموده است.

بازسازی بازی کلاسیک Broken Sword برای کنسول ها، کامپیوتر و موبایل معرفی گردید

این بازی در واقع ریمستری از اثری ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک با همین نام است که در سال 1996 منتشر شده است که تقریبا سه دهه پس از انتشار بازی اصلی، با جلوه های صوتی و بصری بهبود یافته در کنار رزولوشن 4K و بهبود بسیاری از جنبه های دیگر قرار است بار دیگر بازیکنان را به یک ماجراجویی مجذوب نماینده ببرد. در این میان تازهترین نسخه از این سری نیز با عنوان Broken Sword: Parzivals Stone معرفی شده است.

سری شمشیر شکسته بسیار شبیه به آثار ماجراجویی کلاسیک کمپانی لوکاس آرتز در اوایل دهه 90 میلادی مانند راز جزیره میمون ها است، با این حال المان های طنز آن کمتر هستند و طراحی پازل منطقی تری دارد. این بازی ها ماجرای وکیلی به نام جورج استوبارت و روزنامه نگاری فرانسوی با نام نیکو کولارد را روایت نموده که در سراسر دنیا گردش می نمایند، معماهایی را حل نموده، توطئه هایی را آنالیز می نمایند و اسراری باستانی را کشف می نمایند.

لازم به ذکر است که نسخه Parzivals Stone پس از بازگشت پنجمین نسخه به گرافیک دوبعدی در سال 2013، گرافیک سه بعدی را دوباره به این سری معرفی خواهد نمود. هرچند خالق این سری، چارلز سیسیل (Charles Cecil)، سبک گرافیکی تازه بازی را Super 2D نامگذاری نموده است زیرا استودیوی سازنده کوشش نموده تا ظاهر بازی های اصلی مجموعه را با استفاده از تکسچرهای طراحی شده با دست به نوعی به صورت سه بعدی بازسازی کند. این بازی نیز از سبک گیم پلی کلاسیک اشاره و کلیک بهره می برد. این نسخه جورج و نیکو را به جست وجوی جام مقدس اسطوره ای می فرستد. ماموریت ذکر شده آن ها را به مونتسگور در جنوب فرانسه به عنوان قلعه سابق فرقه مسیحی کاتار، می برد و آن ها را در مقابل کارآفرینان فناوری، سازمان های دولتی و شرکت های انرژی محور قرار می دهد.

بازی Sword: Shadow of the Templars - Reforged در اوایل سال 2024 برای کنسول ها، رایانه های شخصی و موبایل عرضه خواهد شد. در حال حاضر جزئیات کنسول های مقصد معین نشده است. در این میان بازی Broken Sword: Parzivals Stone نیز برای کنسول ها، رایانه های شخصی و موبایل در دست توسعه است اما تاریخ انتشار آن معین نیست. در نهایت شایان ذکر است که طبق گفته سازندگان در صورت موفقیت بازسازی ذکر شده، ریمستر دومین نسخه از مجموعه یعنی Broken Sword II: The Smoking Mirror ساخته خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی بازی کلاسیک Broken Sword برای کنسول ها، کامپیوتر و موبایل معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بازی کلاسیک Broken Sword برای کنسول ها، کامپیوتر و موبایل معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید