سریال و پخش خانگی

بازی نو و کوآپ South Park برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

کمپانی THQ Nordic به تازگی با انتشار تریلری از بازی تازه !South Park: Snow Day برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

23 مرداد 1402

بازیگران مشهور هالیوود که به همبازی خود دل باختند

الیزابت تیلور و ریچارد برتون در سال 1962 هنگام بازی در فیلم کلئوپاترا در حالی که هر دو متأهل بودند به یکدیگر دل باختند، فیلمی که در آن نقش عاشق و معشوق داشتند. این عشق دست آخر به ازدواج آن ها در سال 1964 انجامید. این زوج بعد از 11 سال از یکدیگر جدا شدند. تیلور...

12 فروردین 1402

جت استریم؛ پدیده عجیبی که بالون های جاسوسی چین را به آمریکا رساند

جت استریم، پدیده هوایی که این روزها نام آن سر زبان ها افتاده است، می تواند دلیل آتش سوزی جنگل ها، موج سرما و سیل های ویرانگر در نقاط مختلف دنیا و حتی توسعه سلاح های نظامی عجیب و غریب گردد.

25 بهمن 1401

دانستنی های سفر به توکیو ، دانستنی های سفر به توکیو

توکیو ترکیبی گیج کننده از سنت و فوق مدرن است و متفاوت از هر جای دیگری است که قبلا به آنجا رفته اید. فضایی برای انیمیشن ، بازی های ویدئویی و تکنولوژی های پیشرفته است ، بزرگترین شهر ژاپن در 24 ساعتِ 7 روز هفته پر از انرژی است. بازدید از توکیو به همراه مجموعه...

30 دی 1401

عاطفه میرسیدی مجری برنامه افطار شد

تهیه کننده هیوا از اجرای عاطفه میرسیدی برای این برنامه افطار که از شبکه پنج پخش می گردد اطلاع داد.

21 خرداد 1401

با تماشا این جاذبه ها دیگر دلتان نمی خواهد به خانه برگردید

مقاصد توریستی شگفت انگیز جهاندر گوشه گوشه این کره خاکی، مکان هایی هست که ما را یاد قصه های دوران کودکی مان می اندازند. مکان هایی که زیبایی تحسین برانگیز آنها، خارج از تصور است. جاهایی که با تماشا آنها دیگر دوست ندارید به خانه تان برگردید و ترک آن ها اصلا...

14 خرداد 1401

راوی قصه های سریال خاتون درگذشت

تینا پاکروان کارگردان سریال خاتون از درگذشت راوی قصه های این مجموعه خبر داد.

20 بهمن 1400

مصیبت های کرونا برای کارگردان روزگار جوانی

پاییز سال گذشته در بحبوحه کرونا ساخت روزگار جوانی را آغاز کردیم. متاسفانه دو ـ سه نفر از بچه های ما به این بیماری دچار شدند. خود من کرونا گرفتم ویک ماه بیمارستان بودم و کار تعطیل شد. در طول تصویربرداری سریال، پدر و مادرم کرونا گرفتند و فوت شدند.

15 دی 1400

فیلم لحظه خبردار شدن مهران غفوریان از سکته قلبی اش ، او باز هم شوخی کرد !

خبرنگاران: پزشک به مهران غفوریان در پشت صحنه ضبط سریال نیسان آبی اولتیماتوم سکته قلبی را دادخ بود.

20 آبان 1400

نکات مهمی که هنگام خرید تلویزیون باید در فکر داشته باشید

بازار خرید تلویزیون شباهت زیادی به بازار تلفن های هوشمند و تبلت ها و حتی لپتاپ ها ندارد. در این بازار خبری از تولیدنمایندگان بی شمار نیست و تنوع محصولات هرگز از محدوده مشخصی فراتر نمی رود. به ویژه اگر تصمیم بگیرید هزینه بیشتری برای خرید تلویزیون کنید،...

8 آبان 1400

قرارداد فراوری 200 اتوبوس برقی با شهرداری منعقد می گردد

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری امروز در مراسم آئین بهره برداری از طرح های معاونت علمی و فناوری که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار گردید، گفت: در حال حاضر 5 هزار و 800 شرکت دانش بنیان در کشور مشغول به فعالیت هستند. علاوه بر شرکت های دانش بنیان،...

14 مرداد 1400

فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 معین شد

فیلم موزیکال آنت (Annette) به کارگردانی لئوس کاراکس با نقش آفرینی ماریون کوتیار و آدام درایور به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 انتخاب شده است.

25 اردیبهشت 1400

اشتباه فرستادی خانم دبیر!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پیامی را می خواسته اید برای دوستی ارسال کنید و به اشتباه برای دوستی دیگر ارسال کرده باشید؛ در این فقره، طبعا محتوای ارسالی است که عمق فاجعه را اندازه می گیرد!

24 اردیبهشت 1400

پخش زنده برنامه های شبکه ایلام از شبکه الاشراق عراق

در نشست مشترک نماینده شبکه الاشراق عراق با مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام ،در مورد پخش زنده برنامه شبانگاهی مانگه شو از شبکه الاشراق همزمان با سیمای مرکز ایلام بحث و گفتگو شد.

23 اردیبهشت 1400

روایتی از تصویر متفاوت اکبر عالمی در خانواده، پدرم در سختترین روزهای زندگی هم ناامید نشد

سارا عالمی فرزند زنده یاد استاد اکبر عالمی درباره خاطرات روزهای کودکی، همنشینی با پدر و روحیه پرامید این مستندساز و استاد فقید صحبت کرده است.

1 بهمن 1399

دختران بدلکار ایرانی

نسرین سرپرست گروه سوار ماشین می گردد تا صحنه تصادف را اجرا نمایند. همه از استاد فتحی می خواهند تا به آنها هم اجازه بدهد بدلکاری تصادف با ماشین را اجرا نمایند. با اشاره استاد ماشین با سرعت جلو می آید. آرزو قدم زنان به ماشین نزدیک می گردد و در یک لحظه خودش...

26 آذر 1399

انیمیشن آخرین داستان، شاهنامه خوانی امروزی

من در خانواده ای ادب دوست بزرگ شدم که داستان های ساده نویسی شده شاهنامه و امیرارسلان و هزارویک شب برای من خوانده می شد و من هم این کتاب ها را داشتم و می خواندم. برحسب تصادف با آثار استاد بیضایی آشنا شدم.

11 بهمن 1398

بازیگران جدید به نون. خ پیوستند

بازیگران جدید به فصل دوم سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی پیوستند.

3 بهمن 1398

حکایت یک شب نشینی ایرانی

سریال های قصه گو که در حال و هوایی دوست داشتنی و بومی روایت می شوند مثل حکایت های کمال هرچند متاسفانه کم اند، اما برای تلویزیون یک غنیمت و برای مخاطب ما یک نیاز است.

28 دی 1398