همکاری برای راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ روزنوشت، خبرنگاران/خراسان شمالی تفاهم نامه امکان سنجی راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی برای فراوری آفت کش های گیاهی و داروهای دامی با منشا گیاهی در شهرستان شیروان، بین آستان قدس رضوی و جهاد دانشگاهی امضا شد.

همکاری برای راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ روزنوشت، این تفاهم نامه پیش از ظهر امروز در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بین محمد دلبری معاون برنامه ریزی و توسعه مالی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی و محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با حضور علی جدی رئیس مجمع کنندگان خراسان شمالی، کننده مردم شیروان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و محسن رحمانی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف مقرر در سند منظره 1404 سیاست های کلی علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی مبتنی بر توسعه علوم و فناوری مورد احتیاج کشور و تقویت اقتصاد دانش بنیان تدابیر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد فراوری ثروت از یافته های پژوهشی و ضرورت توسعه و تجاری سازی علوم و فناوری به امضا رسیده است.

بر اساس این تفاهم نامه قرار است طرفین به طور منظم جلسه تشکیل داده و فعالیت های مشترک پیشنهادی را آنالیز و پس از تایید روسای دو مجموعه برای اجرا اقدام کنند و پس از آن، شکل و سهم سرمایه گذاری طرفین، نوع مالکیت، نحوه تامین هزینه ها، بهره برداری و... تعیین می گردد.

لازم به ذکر است آنالیز و امکان سنجی طرفین برای سرمایه گذاری مشترک با هدف راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی برای فراوری آفت کش های گیاهی و داروهای دامی با منشاء گیاهی در شهرستان شیروان موضوع این تفاهم نامه است که به امضای کنندگان طرفین رسید.

به گزارش وبلاگ روزنوشت، آبان ماه سال جاری بود که پیگیری ها برای انعقاد این تفاهم نامه به برگزاری جلسه در معاونت برنامه ریزی و توسعه مالی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی رسید که در آن علی جدی کننده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و محسن رحمانی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی به مذاکره بابت این موضوع پرداختند که در نهایت در جریان بازدید آنان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی، این تفاهم نامه به امضاء رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همکاری برای راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری برای راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید