اعطای تسهیلات مهم ترین خواسته رستوران داران سمنان

به گزارش وبلاگ روزنوشت، رئیس اتحادیه رستوران داران و تالار های پذیرایی سمنان گفت: آسیب های ناشی از شیوع کرونا به صاحبان رستوران و تالار های پذیرایی ،احتیاج اعطای تسهیلات کم بهره و مدت دار را سوی دولت به این اصناف تشدید نموده است.

اعطای تسهیلات مهم ترین خواسته رستوران داران سمنان

به گزارش وبلاگ روزنوشت از سمنان، غلامرضا باستانی رئیس اتحادیه رستوران داران و تالار های پذیرایی سمنان اعلام کرد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های اجتناب ناپذیر آسیبی جدی به رستوران ها و تالار های پذیرایی وارد کرد و تنها حمایت انجام شده از این صنف پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده است.

وی اضافه کرد: بازپرداخت تسهیلات 2 میلیارد ریالی مشاغل آسیب دیده اعطایی به رستوران داران و تالار های پذیرایی نیز با مشکلاتی از سوی این صنف همراه است.

باستانی ادامه داد: هیچ بخشودگی در جریمه دیرکرد اقساط بانکی، پرداخت قبوض، دیرکرد حق بیمه کارگران و کاهش سود های بانکی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به تورم و گرانی توضیح داد: گرانی متوالی موادغذایی و نبود نرخ ثابت در کنار کاهش توان ارائه خدمات و ریزش مشتریان موجب افزایش تخلف هایی مانند استفاده از موادغذایی بی کیفیت و تاریخ مصرف گذشته شده است.

رئیس اتحادیه رستوران داران شهرستان سمنان توضیح داد: اعطای مجوز کسب از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف توسعه گردشگری و اعطای امتیاز هایی شامل تخفیفات اقتصادیاتی و قبوض مختلف در فعالیت اتحادیه تداخل ایجاد نموده است.

باستانی گفت: 10 رستوران و هفت تالار پذیرایی در شهر سمنان فعال هستند که برای ادامه فعالیت خود با توجه به واکسیناسیون سراسری احتیاج به حمایت اقتصادی و تسهیلات کم بهره و مدت دار دارند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعطای تسهیلات مهم ترین خواسته رستوران داران سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات مهم ترین خواسته رستوران داران سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید