موسیقی

10 نکته برای داشتن خوابی عمیق در هواپیما!

خوابیدن در هواپیما واقعا هنر است! به خصوص برای افرادی که بد خواب هستند و یا خواب سبکی دارند. اما اگر نکته های زیر را رعایت کنید می توانید امیدوار باشید خواب خوبی در هواپیما دارید!

20 مرداد 1401

استیون اسپیلبرگ از خاتمه بندی کدام فیلم خود پشیمان و ناراضی بود و چرا؟

استیون اسپیلبرگ یکی از برجسته ترین و تاثیرگذارترین کارگردانان تمام دوران ها است. اسپیلبرگ، سازنده فیلم های پرفروشی مانند ای تی و پارک ژوراسیک و بعلاوه درام های هیجام انگیزی مانند مونیخ و لیست شیندلر است که او را به یک اسطوره هالیوود تبدیل نموده است.

5 مرداد 1401

همه چیز درباره گوگل لنز و قابلیت های شگفت انگیز آن

گوگلِ عزیز، این پادشاه دنیای جستجو، باز هم برنامه ای برای غافلگیر کردن ما دارد! این تکنولوژی تازه چیزی نیست جز: گوگل لنز.

19 خرداد 1401

جشنواره کن، راز فستیوال فیلم و سینما در فرانسه

اگر بارها نام جشنواره یا فستیوال کن در فرانسه را شنیده اید و درباره آن اطلاعاتی چندانی هم ندارید بهتر است با ما تا سرانجام همراه باشید،

1 اردیبهشت 1401

سرانجام شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با معرفی بهترین ها

خبرنگاران/خراسان شمالی شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با معرفی بهترین ها در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن به کار خود سرانجام داد.

18 دی 1400

عکس های عروسی تریلیاردی خانم بازیگر سرشناس ! ، همه حیرت کردند

خبرنگاران: تمامی جزئیات مراسم، از لباس عروس تا کیک و تزیین سالن برای خانم بازیگر همه و همه خیره کننده بودند.

11 دی 1400

حرف های منتشرنشده قیصر امین پور

چهاردهمین سال روز کوچ قیصر امین پور فرصتی شد تا نوشتارهایی را از این شاعر فقید بخوانیم که در کتاب های او منتشر نشده اند.

4 آذر 1400

نام فیلم چهره به چهره به در انتهای روز تغییر کرد

تهران (پانا) - فیلم تازه بابک بهرام بیگی که پیش از این به چهره به چهره شناخته می شد به در انتهای روز تغییر نام داد.

30 مهر 1400

شنیدن قطعات شش آهنگساز معاصر ایرانی

مهرداد غلامی از نوازندگان و وآهنگسازان شناخته شده حوزه موسیقی کلاسیک به تازگی آلبومی شامل اجرای قطعاتی از شش آهنگساز معاصر ایرانی را منتشر نموده است.

6 مهر 1400

حضور فیلم کوتاه ارتودنسی از ایران در رقابت جشنواره کن

تهران (پانا) - سایت جشنواره کن فیلم های کوتاه راه یافته به هفتاد و چهارمین دوره این جشنواره و هیات داوران را گفت که فیلم کوتاه ارتودنسی به کارگردانی محمدرضا میقانی در این جشنواره حضور خواهد داشت.

19 تیر 1400

آشنایی با معروف ترین جاذبه های گردشگری هاوانا

شهر هاوانا به قدری زیبا و چشم نواز است که حتی قدم زدن در خیابان هایش، حال آدم را خوب می کند. نام هاوانا موسیقی سبک رومبای در گوشه و کنار خیابان ها، جشن های درون رستوران ها با سرو همینگوی برای شام و استنشاق هوای مرطوب مالکون را به یاد گردشگران می آورد؛ اما...

18 تیر 1400

فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 معین شد

فیلم موزیکال آنت (Annette) به کارگردانی لئوس کاراکس با نقش آفرینی ماریون کوتیار و آدام درایور به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 انتخاب شده است.

25 اردیبهشت 1400

وزیر ارشاد: ایام کرونایی بی شباهت به دوران جنگ نیست

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شرایط برگزاری جشنواره موسیقی فجر، خاطرنشان کردبه دلیل شرایط حاکم ناشی از ویروس کرونا سال جاری جشنواره موسیقی از بستر فضای مجازی بهره بسیاری می برد و این فضا می تواند به فرهنگ و اقتصاد حوزه موسیقی یاری کند.

25 اسفند 1399

انیمیشن آخرین داستان، شاهنامه خوانی امروزی

من در خانواده ای ادب دوست بزرگ شدم که داستان های ساده نویسی شده شاهنامه و امیرارسلان و هزارویک شب برای من خوانده می شد و من هم این کتاب ها را داشتم و می خواندم. برحسب تصادف با آثار استاد بیضایی آشنا شدم.

11 بهمن 1398

مراسم شب یلدا در بومگردی های مکانچی ، سنت زیبای در کنار هم بودن

میان سیمان و آجرهای چیده شده آپارتمان های امروزی، رنگ و بوی سنت های زیادی از میان رفته است. چیزهایی شبیه به کرسی های گرم و نرم خانه های قدیمی و دورهمی های مناسبتی که بساطشان برای سالیان سال در هر شرایطی برپا می شد. در این میان، دورهمی شب یلدا که در آخرین...

10 بهمن 1398

بهشت گم شده کردستان

بهشت گم شده کردستان با رودخانه های خروشان و جویبارهای روان و صدای دلنواز آن، تداعی کننده تصویری از بهشت است.

9 بهمن 1398