فراخوان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب بازی ایران منتشر شد

به گزارش وبلاگ روزنوشت، تهران (پانا) - ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، فراخوان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب بازی ایران (مجازی) را منتشر کرد.

فراخوان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب بازی ایران منتشر شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این جشنواره به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت مجازی و به وسیله وب سایت اختصاصی این رویداد برگزار می گردد.

بر همین اساس، دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از تمامی فراورینمایندگان و طراحان اسباب بازی ایرانی دعوت نموده است تا فراوریات خود را برای مخاطبان علاقه مند به نمایش بگذارند.

این جشنواره همچون دوره های گذشته با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال جهش فراوری و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، فراورینمایندگان و سرمایه گذاران در حوزه اسباب بازی و فعالان حوزه کودک و سرگرمی برگزار می گردد.

تمامی فراورینمایندگان ایرانی که محصولات آن ها در بازارهای داخلی و خارجی اسباب بازی حضور دارد، می توانند در نمایشگاه تخصصی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی شرکت کند.

هم زمان با نمایشگاه تخصصی اسباب بازی که به صورت مجازی برگزار می گردد، بازار فروش آنلاین اسباب بازی نیز در سایت ششمین جشنواره ملی اسباب بازی راه اندازی خواهد شد.

شرکت نمایندگان باید از فراورینمایندگان اسباب بازی داخل کشور (کالای ایرانی) باشند، محصولات ارائه شده نباید مغایرت های فرهنگی داشته باشد و در عین حال می توانند هم در فروشگاه اسباب بازی مجازی و هم در نمایشگاه تخصصی شرکت نمایند.

فرایند ثبت نام به صورت اینترنتی با تکمیل فرم پیش ثبت نام و درخواست فراورینمایندگان برای حضور در نمایشگاه آغاز می گردد و پس از ارزیابی و آنالیز های لازم، کمیته تخصصی جشنواره سایر مراحل را انجام خواهد داد.

بر همین اساس، فراورینمایندگان ایرانی می توانند برای شرکت در نمایشگاه تخصصی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از روز سوم تا 17 بهمن سال 1399 با مراجعه به پایگاه جشنواره ملی اسباب بازی به نشانی http://irantoyfestival.ir فرم ثبت نام شرکت در این رویداد را تکمیل نمایند.

متقاضیان می توانند پس از ثبت اطلاعات اولیه در وب گاه جشنواره، فهرست محصولاتی که قرار است در نمایشگاه تخصصی به نمایش گذاشته گردد را بارگذاری نمایند.

بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، تمامی اطلاعات مورد احتیاج برای انجام مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی در تارنمای دبیرخانه جشنواره ملی اسباب بازی قرار گرفته و در صورت احتیاج به آگاهی بیشتر و پاسخ گویی به هر گونه ابهام در باره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن 09023890410 اختصاص یافته است.

بر همین اساس معرفی توان مندی های صنعت اسباب بازی ایران و فراورینمایندگان این حوزه، گردهم آیی فعالان بخش های مختلف این صنعت و ارائه توانایی ها و دست آوردهای صنعت اسباب بازی ایران، معرفی ایده ها، طرح ها و نمونه ها به فراورینمایندگان و سرمایه گذاران و ایجاد زمینه توسعه صنعت اسباب بازی و کوشش برای ارتقای سهم این صنعت در بازار کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با شعار آینده را باید ساخت از 28 بهمن تا 11 اسفند 1399 در سایت جشنواره به نشانی http://irantoyfestival.ir برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فراخوان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب بازی ایران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب بازی ایران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید