ساخت بازسازی Dead Space 2 پس از فروش ضعیف بازی اول لغو شده است

به گزارش وبلاگ روزنوشت، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، برنامه های بازسازی Dead Space 2 پس از عدم موفقیت بازسازی نسخه اول سری از منظر تجاری متوقف شده است.

ساخت بازسازی Dead Space 2 پس از فروش ضعیف بازی اول لغو شده است

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه الکترونیک آرتز (Electronic Arts) استودیوی موتیو (Motive Studio) را بخشی از تیم توسعه دهنده بتلفیلد خود نموده است، جف گراب، خبرنگار مشهور حوزه بازی، درباره پروژه های فعلی این استودیو صحبت هایی نموده است. بنابر گفته های او به نظر می رسد که بازسازی Dead Space 2 قرار بوده ساخته گردد و در مرحله پیش فراوری بوده اما این پروژه لغو شده است زیرا بازسازی نسخه اول نتوانسته انتظارات الکترونیک آرتز را از نظر فروش برآورده کند. این در حالی است که منتقدان و بازیکنان بازی را ستایش کردند.

البته سخنگوی الکترونیک آرتز به ادعا های گراب پاسخ داده و گفت: ما معمولا در خصوص شایعات اظهار نظر نمی کنیم، اما این خبر اعتباری ندارد. از طرفی شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد استودیوی موتیو امیدوار بوده که یک بازی کاملا تازه از سری Dead Space به جای یک بازسازی بسازد. گراب در پاسخ خود به اظهارنظر ناشر به نوعی اعلام کرد که افراد می توان حرف این شرکت را قبول نمایند اما قضاوت با خودشان است.

لازم به ذکر است که اخیرا مدیر موتیو، پاتریک کلاوس (Patrick Klaus)، با اشاره به برنامه های این استودیو، گفته است:

بنابراین اگر مشتاقانه منتظر بازسازی Dead Space 2 بودید، این یک خبر ناامیدنماینده است. هرچند شاید پس از ساخت بازی تازه بتلفیلد و آیرون من این پروژه در دست فراوری قرار گیرد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساخت بازسازی Dead Space 2 پس از فروش ضعیف بازی اول لغو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازسازی Dead Space 2 پس از فروش ضعیف بازی اول لغو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید