اشتباهات فنی ناشی از کم تجربگی به تیم ضرر زد

به گزارش وبلاگ روزنوشت، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم هورسان رامسر با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم پیکان تهران شد.

اشتباهات فنی ناشی از کم تجربگی به تیم ضرر زد

عارف باقرزاده سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از شکست تیمش مقابل پیکان تهران گفت: بازی خوبی بود، تیم هورسان والیبال را به خوبی بازی می نماید. همانطور که از نتایج بازی معین است، زمانی که هر سه ست با نتیجه 25 بر 23 به اتمام برسد، نشان از نمایش خوب تیم است.

وی ادامه داد: در امتیازهای حساس، زمانی که اشتباهات فنی رخ می دهد، تیم ضربه می خورد. در بازی امروز مقابل پیکان، در امتیازهای حساس و بالا، اشتباهات فنی ناشی از کم تجربگی باعث شد که در دو امتیاز نتیجه را واگذار کنیم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر اضافه کرد: تیم جوانی داریم. بعضی از بازیکنان سال نخست حضور در سوپرلیگ را تجربه می نمایند. به تیم پیکان خسته نباشید می گویم. امیدوارم در ادامه بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

مرتضی عهدی سرمربی تیم والیبال پیکان تهران نیز پس از پیروزی تیمش مقابل هورسان رامسر گفت: با توجه به شرایطمان در جدول، به این برد احتیاج داشتیم و می خواستیم صعود کنیم. همانطور که می دانید تیم های میانه جدول شرایط خوبی دارند. ما نیز هدفمان این بود که از رقبا عقب نیفتیم. مسئولان باشگاه یاری خواهند کرد و در آینده نتایج بهتری کسب می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اشتباهات فنی ناشی از کم تجربگی به تیم ضرر زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات فنی ناشی از کم تجربگی به تیم ضرر زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید