بنا: نمی توانیم از یک تیم در مسابقات 2022 استفاده کنیم، بضاعت مان مقدار کشتی آزاد نیست

به گزارش وبلاگ روزنوشت، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید نمود در سال 2022 دو تیم ملی برای مسابقات جهانی و بازی های اسیایی خواهیم داشت.

بنا: نمی توانیم از یک تیم در مسابقات 2022 استفاده کنیم، بضاعت مان مقدار کشتی آزاد نیست

ه گزارش وبلاگ روزنوشت، محمد بنا در خلال برگزاری مسابقات انتخابی جام تختی در سالن هفت تیر تهران گفت: بر اساس فرایندی که از قبل ترسیم شده ما مسابقات قهرمانی کشور را در زاهدان برگزار کردیم و الان هم مرحله دوم فرایند انتخابی تیم ملی در حال برگزاری است. سه نفر از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند که از انتخابی جام تختی هم در هر وزن سه نفر انتخاب می شوند تا مسابقات خوبی را در جام تختی برگزار نمایند. به این شکل تقریبا فرایند مسابقات داخلی مان به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: سطح مسابقات بد نیست. ما بضاعت مان به مقدار کشتی آزاد نیست ولی در مجموع مسابقات خوب برگزار گردید به خصوص در نوبت بعدازظهر که مبارزه های پایاپایی به انجام رسید. فردا هم مسابقات پنج وزن دوم برگزار می گردد. این نفرات انتخاب می شوند تا مسابقات خوب و جذابی را در جام تختی داشته باشیم. در جام تختی همه مدعیان رو در رو با هم مبارزه می نمایند و یک تیم خوب برای مسابقات دنیای سال 2022 در صربستان و بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین انتخاب می شوند.

وی در خصوص برنامه کادر فنی برای قهرمانی دنیا و بازی های آسیایی گفت: طبیعتاً با فاصله کمی که بین این دو رویداد وجود دارد فکر نکنم بتوانیم از یک تیم و یا یک نفر در دو مسابقه استفاده کنیم همانطور که می دانید بازیهای اسیایی در شش وزن المپیکی برگزار می گردد که 6 نفر برای بازی های آسیایی و 10 نفر برای پیکارهای دنیای انتخاب خواهند شد.

سرمربی تیم ملی فرنگی در خصوص شروع اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی نیز تاکید نمود: تا انتخاب مان نهایی نگردد اردویی نداریم و بعد از جام تختی در اوایل اسفند ماه، اردوهای تیم ملی در نیمه دوم اسفند 1401 شروع می گردد.

وی ادامه داد: برای مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه در اولان باتور مغولستان برگزار میگردد اردوها ادامه خواهد داشت چرا که بعد از قهرمانی آسیا تورنمنت های بین المللی را پیش رو داریم .

بنا در خصوص برگزاری انتخابی جام تختی طی دو روز نیز توضیح داد: اگر این موضوع مورد موافقت همه مربیان بود از نظر من نیز مسئله ای نخواهد داشت که مورد موافقت همه مربیان نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنا: نمی توانیم از یک تیم در مسابقات 2022 استفاده کنیم، بضاعت مان مقدار کشتی آزاد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: نمی توانیم از یک تیم در مسابقات 2022 استفاده کنیم، بضاعت مان مقدار کشتی آزاد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید