نتیجه تاریخی ترای اتلون ایران در آسیا، رضوانی به مقام ششم رسید

به گزارش وبلاگ روزنوشت، مسابقات ترای اتلون اسپرینت سال 2021 قهرمانی آسیا با حضور بهترین های قاره در شهر چالپون آتا کشور قرقیزستان برگزار گردید و با تاریخ سازی و عملکرد درخشان نمایندگان کشورمان همراه بود.

نتیجه تاریخی ترای اتلون ایران در آسیا، رضوانی به مقام ششم رسید

در این مسابقات 31 ورزشکار برتر قاره آسیا در مسافت اسپرینت (750 متر شنا، 20 کیلومتر دوچرخه سواری و 5 کیلومتر دو) با هم به رقابت پرداختند.

تیم ملی ترای اتلون ایران با 4 ورزشکار (یک ورزشکار بزرگسال، یک ورزشکار امید و دو ورزشکار رده جوانان) در این رویداد حضور داشت که در انتها علی رضوانی ملی پوش کشورمان پیروز شد با ارائه عملکردی درخشان و کسب زمان 57:58 برای اولین بار کشورمان را صاحب صندلی ارزشمند ششمی قهرمانی بزرگسالان آسیا کند.

محمدحسین طیبی و مهدی سلیمی پور ورزشکاران رده جوانان ایران هم که جهت حضور در کمپ مستعدین به وسیله کنفدراسیون ترای اتلون در قرقیزستان انتخاب شده بودند در این مسابقات با ورزشکاران رده بزرگسال قاره به رقابت پرداختند و به ترتیب با کسب زمان 59:59 و 1:01:03 در صندلی های دهم و یازدهم مسابقات نهاده شدند. سید پارسا محجوب دیگر نمایندگان کشورمان هم با زمان 1:03:01 در رده شانزدهم مسابقات نهاده شد.

مقام قهرمانی این مسابقات به دارین کونیسبایف از قزاقستان رسید و کیوتارو یوشیکاوا از ژاپن و آیان بیسنبایف از قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتیجه تاریخی ترای اتلون ایران در آسیا، رضوانی به مقام ششم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه تاریخی ترای اتلون ایران در آسیا، رضوانی به مقام ششم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید