موتورولا از تبلت موتو تب G62 با نمایشگر 2K رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ روزنوشت، شرکت موتورولا که هفته گذشته از محصولات تازهش نظیر گوشی تاشوی ریزر 2022 و گوشی هوشمند X30 پرو رونمایی کرد، این بار به سراغ تبلت ها رفته و تبلت تازهش را با نام موتو G62 به کاربران معرفی کرد. این شرکت سال گذشته دو تبلت را روانه بازار این محصولات هوشمند نموده بود و اکنون میخواهد با عرضه موتو G62 زیست بوم محصولات خود را گسترده تر کند. این تبلت تازه شرکت موتورولا از ویژگی های نسبتا خوبی برخوردار است و با توجه به میان رده بودن آن، احتمالاً می تواند نظر بسیاری از کاربران که قصد ندارد برای خرید تبلت هزینه زیادی بپردازند، را جلب کند.

موتورولا از تبلت موتو تب G62 با نمایشگر 2K رونمایی کرد

مشخصات فنی موتو تب G62

تبلت موتو تب G62 مجهز به یک نمایشگر 10.6 اینچی TDDI LCD است که از رزولوشن 2000 × 1200 پیکسل 2K پشتیبانی می نماید. طراحی قاب پشتی این تبلت بسیار ساده است و موتورولا از یک سیستم دوربین تکی روی این تبلت استفاده نموده است. روی پنل جلویی این محصول نو حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی است و حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر دیده می گردد.

موتورولا از پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام به عنوان قلب تپنده این تبلت هوشمند استفاده نموده است. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده، 4 هسته با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1.9 گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Adreno 610 هم برای انجام امور پردازشی این تبلت نو در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 64 گیگابایت حافظه داخلی روی این تبلت تعبیه شده که کاربران می توانند فضای ذخیره سازی آن را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا یک ترابایت افزایش دهند.

روی قاب پشتی موتو تب G62 یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با گگرددگی دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. بعلاوه روی پنل جلویی این تبلت هوشمند شاهد بهره گیری از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. سیستم عامل اندروید 12 نیز به صورت پیش فرض روی این تبلت هوشمند نصب شده و رابط کاربری آن هم مشابه اندروید خام است.

منبع تغذیه این تبلت نو موتورولا یک باتری با ظرفیت 7700 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 20 واتی انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. ابعاد این محصول 215.2 در 158.8 در 7.45 میلی متر و وزن آن نیز 465 گرم است. موتورولا این تبلتش را به چهار اسپیکر مجهز نموده و بعلاوه از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می نماید. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به پشتیبانی از شبکه LTE، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره نمود.

موتو تب G62 در رنگ آبی به کاربران عرضه می گردد و نسخه با وای فای آن با قیمت 200 دلار و نسخه 4G آن با قیمت 226 دلار روانه بازار تبلت های هوشمند خواهد شد.

منبع: fonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "موتورولا از تبلت موتو تب G62 با نمایشگر 2K رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا از تبلت موتو تب G62 با نمایشگر 2K رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید