معرفی خدمات برترین تعمیرگاه خودرو در تهران ، تعمیرگاه وستینال

به گزارش وبلاگ روزنوشت، خبرگزاری خبرنگاران- تعمیرگاه ها ، مکانی هستند که هر راننده ای حداقل یکبار برای مسائل اتومبیل خود به آن مراجعه نموده اند. امروزه اتومبیل ها نقش مهم و پر رنگی در زندگی روزمره انسان ها دارند و در صورت خرابی اختلالات زیادی در فعالیت های آنها ایجاد می نمایند. از این رو وجود تعمیرگاه هایی کهخدمات مناسب و با کیفتی ارائه بدهند بسیار لازم است.

معرفی خدمات برترین تعمیرگاه خودرو در تهران ، تعمیرگاه وستینال

تعمیرگاه وستینال ، با دارا بودن تکنسین های باتجربه و حرفه ای ، می تواند یک انتخاب مناسب برای اتومبیل شما باشد. این مرکز خدمات متنوع و متعددی همانند صداگیری ، تعمیر گیربکس و موتور اتومبیل و جلوبندی را ارائه می دهد.

وستینال برای اطمینان مشتریان ، برای تمامی خدمات خود ضمانت ارائه می دهد و در صورت هرگونه نارضایتی شما وجه پرداختی را بازمی گرداند.

در ادامه این مطلب ، شما را با خدمات قابل ارائه در این مرکز آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

خدمات صداگیری خودرو

شنیدن صداهای نامطلوب از ازار دهنده ترین اتفاقاتی است که ممکن است در طی رانندگی رخ بدهد. این مشکل ممکن است به دلیل مسائلی در خودرو و یا شل بودن قطعات قسمت های مختلف باشد. در مرکز صداگیری وستینال ، متخصصین ما پس از آنالیز قسمتی که صدا فراوری می کند اقدام به برطرف کردن این مشکل می کند. خدمات صداگیری وستینال برای قسمت های زیر در اتومبیل ارائه می گردد :

صداگیری درب

درب خودرو شما یکی از پر مصرف ترین بخش های آن است که بدلیل باز و بسته شدن ممکن است از بخش لولا و یا بخش های داخلی به صدا بیافتد. مانند هر لولای فلزی دیگر، لولای درب ماشین شما هم به روغن نیاز دارد، بغیر از لولاها، بخش لاستیکی و دستگیره مکانیکی باز نماینده درب بیشتر از دیگر بخش های آن به صدا می افتند. صدای مزاحم درب خودرو یکی از آزار دهنده ترین صداهایی است که راننده ها با آن سرو کله می زنند .

صداگیری داشبورد

یکی از قسمت های خودرو که بیش از همه به صدا می افتد داشبورد خودرو است.این قطعه به دلیل تعداد بالای قطعات به کار رفته در ساخت آن زودتر از قسمت های دیگر به صدا می افتد. دلایل زیادی برای به صدا افتادن داشبورد وجود دارد از جمله نصب دزدگیر و باند، تصادف، رانندگی غیر استاندارد، عبور از دست اندازها با سرعت زیاد و …

صداگیری اتاق

برای همه ما پیش آمده که داخل اتاق خودرو صداهای ناهنجار و نامتعارفی می شنویم و در پی صداگیری اتاق خودرو و دلیل این صداها می گردیم. بیشتر اوقات دلیل و منشا اینگونه صداهای مزاحم جنس بد و پلاستیکی قطعات، نبود عایق بندی مناسب، عدم نصب دقیق، باز و بست غیراصولی قطعات برای نصب باند، مانیتور، سنسور دنده عقب و دیگر قطعات اضافی است. وجود دست اندازها در جاده ها نیز بر بیشتر شدن صداهای مزاحم در خودرو مزید بر دلیل می گردند.

صداگیری اتاق خودرو شامل صداگیری داشبورد، شش ستون، چهار درب، صندوق و طاقچه عقب، سقف و سانروف می گردد.زمان صداگیری اتاق خودرو به صورت کامل حدودا یکروز است.

صداگیری سقف

سقف خودرو نیز مانند بخش های دیگر آن ممکن است به دلایل مختلف مانند ضربه های شدید، انبساط و انقباض بیش از حد، عدم نصب اصولی قطعات، حمل بار سنگین با باربند و … عامل ایجاد صدای مزاحم در خودرو شما گردد.

صداگیری سانروف

سانروف خودرو در عین حال که یکی از آپشن های رفاهی ماشین شما محسوب می گردد ممکن است به دردسری بزگ نیز تبدیل گردد. صداگیری سانروف خودرو زمانیکه اولین بار صدای مزاحم این بخش خودرو طنین انداز می گردد و آرامش راننده را بر هم می زند، اولین چیزی است که به فکر صاحب خودرو می رسد.

صداگیری طاقچه

طاقچه خودرو شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند نصب غیراصولی سیستم صوتی، تکان های شدید بر روی دست انداز ها و… دچار صدای اضافی و مزاحم گردد، صداگیری طاقچه خودرو پیشنهاد متخصصین ما در وستینال به شماست.

تعمیرات گیربکس و موتور خودرو در وستینال

تعمیرات گیربکس خودرو در وستینال

خدمات تعمیرات گیربکس های دستی در مکانیکی وستینال برای خرابی های مختلف ارائه می گردد. تعمیر گیربکس برای ماشین هایایرانی ، چینی ، هیوندا و کیا ، نیسان و رنو انجام می پذیرد.

تعمیرات گیربکس برای مسائلی از قبیل :بیرون پریدن دنده ها صدای نامناسب از سمت گیربکس خوب جا نرفتن دنده ها و… انجام میگردد.

1.تعمیر و تعویض دیسک و صفحه

میانه عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مسائل پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه نمایند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :

  1. تلق تلق کردن
  2. لیزخوردن
  3. خوب گاز نخوردن

2.تعمیر ABS

ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میگردد.

3.تعویض لنت و دیسک ترمز

تعویض لنت ها و یا دیسک ترمز در شرایط مختلف فرق دارد. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا می باشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به تعمیرکار وستینال نشان دهید، چرا که سیستم ترمز شما دچار ایراد شده است.

.4 تعمیر و تعویض ماهک دنده

ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میگردد. بعلاوه گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد. تعویض ماهک دنده در وستینال انجام میگردد ، اجرت تعویض ماهک دنده از 50 تا 100 هزار تومان است.

در صورتی که برای برطرف مسائل مکانیکی خودرو خود در پی تعمیرگاهی مطمئن و کاربلد هستید ، تنها ضروری است با شماره زیر تماس حاصل نمایید :

09128682286

تعمیرات موتور خودرو در وستینال

تعمیر کامل موتور در مکانیکی وستینال بصورت 100% ضمانتی و تخصصی انجام میپذیرد. خدمات برای خودروهای ایرانی ، چینی ، هیوندا و کیا ، نیسان و رنو انجام میپذیرد. تعمیر موتور اساسی و سرویس کلی برای مسائل موتوری از قبیل :

  1. آتش گرفتن موتور
  2. شکسته شدن کارتر
  3. خروج دود آبی از اگزوز
  4. شاتون زدن
  5. یاتاقان زدن
  6. پاره شدن تسمه تایم (تایم رد کردن)

1.تایم گیری یا تعویض تسمه تایم

در تعمیرگاه وستینال خدمات تسمه تایم در موارد زیر انجام میگردد:

  1. تعویض تسمه تایم
  2. چک کردن تایم خودرو
  3. تایم کردن موتور و تایم گیری

2.فیلرگیری

به علل متفاوت فیلر گیری به وسیله مکانیک انجام میگردد ولی عمده دلیل آن زمانیست که خودرو در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم.

3.تعمیرات سیلندر و سرسیلندر

مکانیکی وستینال خدمات زیر را جهت برطرف مسائل سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :

  1. تعمیر سرسیلندر
  2. تعویض بلوک سیلندر
  3. تعویض سر سیلندر
  4. تعویض واشر سرسیلندر
  5. تراشکاری سیلندر و سرسیلندر

4.تعمیرات دسته موتور

در تعمیرگاه مکانیکی وستینال تعویض دسته موتور بصورت ذیل انجام میگردد :

  1. آنالیز سلامت دسته موتور
  2. تعویض دسته موتور بال
  3. ا تعویض دسته موتور پایین

5.خدمات کاتالیست

در مکانیکی وستینال خدمات کاتالیست در موارد زیر انجام میگردد:

  • آنالیز خالی یا پربودن کاتالیزور
  • تعویض کاتالیست
  • تخلیه کاتالیزور

6.تعمیر و تعویض گلویی اگزوز

7. تعویض اویل پمپ

در وستینال ، خدمات مربوط به اویل پمپ به توضیح زیر است :

  1. برطرف چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ
  2. تعویض اویل پمپ
  3. تعویض فشنگی روغن
  4. برطرف مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن

8.تعمیر و تعویض واتر پمپ

در صورت خرابی واتر پمپ ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میگردد هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در مکانیکی وستینال انجام میگردد.

9. تعویض تسمه دینام و هرزگرد و پولی

10. تعمیر و تعویض فلایویل

از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

  1. مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشتن
  2. مرکز نبودن محل بلبرینگ شفت
  3. تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل
  4. خرابی دنده فلایویل
  5. خط افتادن فلایویل
  6. گشادی جای پیچ های فلایول

11.تعمیر و تعویض پمپ بنزین

12.تنظیم موتور خودرو

تعمیرگاه جلوبندی وستینال

وظیفه جلوبندی ؛ تعلیق و هندلینگ خودرو در سرعت گیرها ، پیچ ها و دست اندازها میباشد. در وستینال خدمات تعمیر جلوبندی اساسی و سرویس کلی برای مسائل جلوبندی سازی به توضیح زیر می باشد :

  • صدای تلق تلق از زیر خودرو
  • صدای قژ از زیر خودرو
  • منحرف شدن خودرو به یک
  • سمت سواری خشک و پر صدا
  • روغن زدگی یاری ها

1.تعمیرات جعبه فرمان

2.اندازه فرمان

روش های اندازه فرمان در تعمیرگاه جلوبندی وستینال به دو صورت زیر است :

  1. میزون فرمون جزئی به وسیله غربیلک فرمون
  2. میزون فرمون کلی از زیر خودرو و درون چال

3.تعویض و تعمیرات سیبک خودرو

4.تعویض و تعمیرات بوش طبق

یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزشاز زیر و جلو خودرو است که نشان می دهد این قطعه،وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد. در تعمیرگاه جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به برطرف مشکل بوش طبق ها اقدام میکنیم

5.تعویض و تعمیرات یاری فنر و فنر لول

6.تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر

منبع: خبرگزاری آریا

به "معرفی خدمات برترین تعمیرگاه خودرو در تهران ، تعمیرگاه وستینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خدمات برترین تعمیرگاه خودرو در تهران ، تعمیرگاه وستینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید