فرود اضطراری پرواز کیش، تهران در فرودگاه اصفهان به علت نقص فنی

به گزارش وبلاگ روزنوشت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی ایجاد نقص فنی در یکی از موتور های هواپیمای شرکت آتا به مقصد تهران، این هواپیما در پی اعلام شرایط اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

فرود اضطراری پرواز کیش، تهران در فرودگاه اصفهان به علت نقص فنی

منصور شیشه فروش دقایقی پیش در تبادل نظر با تسنیم در اصفهان پیرامون فرود اضطراری هواپیمای شرکت آتا به مقصد تهران در فرودگاه اصفهان گفت: هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا نوع MD83 با پرواز شماره 5713 از مبدا کیش به مقصد تهران، شامگاه سه شنبه 23 فروردین 1401 طی فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

وی پیرامون علت این فرود اضطراری اضافه کرد: این هواپیما در ساعت 23:35 محلی در فاصله 40 مایلی اصفهان به علت از دست دادن یکی از موتور ها اعلام شرایط اضطرار کرده که در پی آن در ساعت 23:55 دقیقه در فرودگاه اصفهان به زمین نشسته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: تعداد مسافران این هواپیما 174 نفر بوده است که خوشبختانه به موجب فرود پیروز و به موقع این هواپیما در فرودگاه اصفهان با سانحه و اتفاق ناگوار برای مسافران روبرو نشده است.

وی خاطر نشان کرد: مقرر شد در پی ارایه خدمات به مسافران شرایط برای پرواز آن ها به مقصد تهران فراهم گردد، بعلاوه فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح مشخص شده است.

منبع: فرارو

به "فرود اضطراری پرواز کیش، تهران در فرودگاه اصفهان به علت نقص فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود اضطراری پرواز کیش، تهران در فرودگاه اصفهان به علت نقص فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید