پرسپولیسی فراموش شده در پی اعاده حیثیت در دربی ، سورپرایز یحیی در راه است؟

به گزارش وبلاگ روزنوشت، مهاجم خارجی پرسپولیس این روزها آماده دربی شده و احتمالا در این ملاقات به میدان خواهد رفت.

پرسپولیسی فراموش شده در پی اعاده حیثیت در دربی ، سورپرایز یحیی در راه است؟

به گزارش وبلاگ روزنوشت بازیکن فراموش شده خط حمله پرسپولیس، شیخ دیاباته است. مهاجم مالیایی آنقدر مصدوم شده و مسابقات سرخپوشان را از دست داده که کم کم خود طرفداران هم از یاد برده اند چنین بازیکنی دراختیار دارند! با وجود این او در آستانه دربی تهران بار دیگر به شرایط ایده آل بازگشته و امکان حضور در میدان را پیدا نموده است. پرسپولیس یک روز بعد از پیروزی بر مس کرمان، با ترکیبی از بازیکنان ذخیره خود یک مسابقه محبت آمیز مقابل سایپا برگزار کرد که شیخ در آن حضور داشت و تنها گل مسابقه را هم به ثمر رساند. این یعنی او شرایط بازی را دارد و درصورتی که یحیی گل محمدی صلاح بداند، می تواند در برابر استقلال به میدان برود.

این بازی برای خود دیاباته هم واجد اهمیت زیادی است. شیخ سابقه عضویت و حتی آقای گلی با پیراهن استقلال را در کارنامه دارد، اما بنا به دلایلی در این تیم احساس خوبی نداشت. حتی همان زمان مهدی رسول پناه، مدیرعامل وقت پرسپولیس گفته بود دیاباته پیام داده که دوست دارد به این تیم منتقل گردد. آن موقع همه به حرف رسول پناه خندیدند، اما گذر زمان نشان داد ادعای او چندان هم بی مورد نبوده است. حالا شیخ در پرسپولیس است و این امکان را دارد که دروازه تیم سابقش را باز کند؛ فرصتی که اگر نصیب دیاباته گردد، بعید است آن را از دست بدهد.

جالب اینجاست که با وجود همه نقدها از دیاباته، معدل گلزنی او حتی از یورگن لوکادیا هم بهتر است. فوروارد هلندی سابق سرخ ها طی 751دقیقه بازی 6گل زد که میانگین هر 125دقیقه یک گل را نشان می دهد، درحالی که شیخ دیاباته در طول 364دقیقه بازی، 3گل به ثمر رسانده و هر 121دقیقه یک بار پیروز به گگرددن دروازه رقبا شده است. شاید اگر دیاباته اینقدر مصدوم نمی شد، امروز آمار بسیار بهتری داشت. آیا یکشنبه قرار است شب شیخ باشد و او چهارمین گل فصلش را برای استقلال کنار گذاشته؟

باید منتظر ماند و دید این مهاجم می تواند سورپرایز یحیی باشد یا نه.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیسی فراموش شده در پی اعاده حیثیت در دربی ، سورپرایز یحیی در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی فراموش شده در پی اعاده حیثیت در دربی ، سورپرایز یحیی در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید