علیزاده: پرسپولیس و سپاهان هم در سرچشمه بازی کردند؛ نمی دانم علت انتقاد نکونام چیست

به گزارش وبلاگ روزنوشت، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت که نمی داند چرا سرمربی فولاد از شرایط بازی در سرچشمه انتقاد می نماید.

علیزاده: پرسپولیس و سپاهان هم در سرچشمه بازی کردند؛ نمی دانم علت انتقاد نکونام چیست

علی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ روزنوشت، درباره شرایط مس رفسنجان با تساوی مقابل فولاد خوزستان گفت: تیم ما آماده است و خدا را شکر شرایط خوبی دارد. نمی گویم سرتر از فولاد بودیم، اما بهتر از حریف بازی کردیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. فولاد نیمکت پُرمهره ای دارد و با تعویض های خود نتیجه را تغییر داد. متأسفانه روی اشتباه فردی گل خوردیم و فولاد صاحب پنالتی شد که نوشی صوفیانی آن را مهار کرد. هر دو تیم می توانستند پیروز شوند.

وی راجع به نقدها جواد نکونام از میزبانی مس رفسنجان و اینکه معتقد بود مسابقات نباید در استادیوم شهید زینلی سرچشمه برگزار گردد، توضیح داد: تیم هایی مانند آلومینیوم، پرسپولیس و سپاهان در سرچشمه بازی کردند و نمی دانم چرا نکونام چنین حرفی می زند. ما بستر را مهیا و کوشش کردیم مسئله ای برای میهمانان ایجاد نگردد. صحبت نکونام قابل احترام است و او هم نظرش را گفته است. اگر نکونام واقعاً ناراحت است، از او دلجویی می کنیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص اینکه سرمربی فولاد گفت برای ملاقات ساعت 15 مجبور شدند از ساعت 12 به سمت استادیوم حرکت نمایند، اظهار داشت: از رفسنجان تا سرچشمه 45 دقیقه راه است و اعضای تیم هایی چون سپاهان، پرسپولیس و آلومینیوم چنین حرف هایی نزدند. ان شاءالله دفعه بعد در رفسنجان پذیرای نکونام هستیم و استادیوم به روزی خواهیم داشت.

علیزاده درباره شرایط استادیوم شهدای مس رفسنجان به وبلاگ روزنوشت گفت: زمین شهدای مس آماده است و به احتمال 99 درصد، در همین استادیوم با نفت مسجدسلیمان بازی می کنیم. اگر این اتفاق به احتمال یک درصد رخ نداد، در هفته بیست وسوم با ذوب آهن در رفسنجان میزبانی خواهیم کرد.

وی در خصوص فعالیت کم باشگاه مس در نقل وانتقالات و جذب امیرسام نصیری و حسین پورامینی عنوان نمود: در ابتدای فصل تیم متعادل و بسیار خوبی بستیم و همین دو بازیکن در فهرست سرمربی بودند. می خواستیم دو بازیکن به خدمت بگیریم که قیمت های نجومی داشتند. با کمیته فنی باشگاه به جمع بندی رسیدیم که آنها را جذب نکنیم و اگر خدای نانموده مسئله ای ایجاد شد، از سهمیه فیفا استفاده کنیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به شرایط شاگردان محمد ربیعی در هفته های به جامانده لیگ برتر اعلام کرد: تیم ما در رده چهارم جدول است و اگر امتیازات گل گهر سیرجان هم برگردد، به لطف تفاضل گل بهتر از سپاهان در جایگاه چهارم می مانیم. در دو هفته آینده دو بازی سخت با آلومینیوم و پرسپولیس داریم و بعد از این دو مسابقه، با چهار تیم از شش تیم بالای جدول بازی نموده ایم. در این شرایط بستر مهیا می گردد تا در هفته های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیزاده: پرسپولیس و سپاهان هم در سرچشمه بازی کردند؛ نمی دانم علت انتقاد نکونام چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: پرسپولیس و سپاهان هم در سرچشمه بازی کردند؛ نمی دانم علت انتقاد نکونام چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید