سیاست جالب فرهاد مجیدی در مورد 2 بازیکن استقلال

به گزارش وبلاگ روزنوشت، امین قاسمی نژاد بازیکن جنجالی که فصل قبل در تیم شهرخودرو مشهد توپ می زد در ابتدای فصل جاری لیگ برتر تحت عنوان پر سر و صداترین نقل و انتقال لیگ رجحان و در حالی که گفته می شد قرار است به تیم پرسپولیس بپیوندد به استقلال آمد تا فرزاد مجیدی برادر سرمربی استقلال در مصاحبه ای مهم که حالت کری خوانی برای رقیب همشهری تیم استقلال را داشت اعلام کند آبی ها دربی جابجایی را برده اند.

سیاست جالب فرهاد مجیدی در مورد 2 بازیکن استقلال

اما این بازیکن پس از پیوستن به استقلال با عملکرد ضعیفی در این تیم ظاهر شد و تنها در هفت مسابقه به مدت 206 دقیقه به میدان رفت. قاسمی نژاد فقط در دو ملاقات مقابل فجرسپاسی و نساجی مازندران از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفته و در همان دو ملاقات نیز به ترتیب در دقایق 61 و 74 تعویض شده است. قاسمی نژاد در ملاقات جام حذفی مقابل نود ارومیه نیز توانست یک بازی کامل را برای استقلال به انتها برساند.

همین مسایل باعث شد تا وبلاگ روزنوشت در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل تیم قبلی قاسمی نژاد از مجیدی درباره او سوال نمایند که البته سرمربی استقلال به دفاع از خرید جنجالی تیمش پرداخت و در خصوص عملکرد امین قاسمی نژاد و دلایل افت او گفت: امین بازیکن با اخلاق و با کیفیتی است اما ما تمریناتی انجام می دهیم و با توجه به آمادگی شان از بازیکنان استفاده می کنیم و به موقع نیز از او استفاده خواهیم کرد.

یکی دیگر از بازیکنان مورد بحث هفته های اخیر استقلال آرش رضاوند است. بازیکنی که فصل گذشته در 22 بازی استقلال برای این تیم به میدان رفت و اثرگذاری نسبتا خوبی هم در فرایند نتیجه گیری تیمش داشت. اما او در سال نو گرچه در خیلی از مسابقات به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب اصلی حضور داشت اما عملکرد ضعیفش باعث شده تا نقدها زیادی در فضای مجازی به ویژه از سوی طرفداران استقلال نسبت به وی مطرح گردد.

سرمربی استقلال در همین ارتباط و درباره انتقاد از این بازیکن در فضای مجازی نیز گفت: اصلا به فضای مجازی کاری ندارم. اگر بازیکنی آماده باشد از آن استفاده می کنم. ما تمرینات تیم را به دقت زیر نظر داریم و کادر فنی برترین تصمیم گیرنده در خصوص بازی کردن بازیکنان است. به این مسائل حاشیه ای هم توجهی نداریم.

به نظر می رسد فرهاد مجیدی اگر هم قصد کنار گذاشتن یکی از این دو بازیکن یا هر دوی آنها را در نیم فصل داشته باشد فعلاً با در نظر گرفتن هفته های به جای مانده تا آغاز فصل جابجایی زمستانی، قصد ندارد روحیه بازیکنانش را از بین ببرد.

با توجه به ملاقاتهای به جامانده استقلال مقابل تیم هایی مانند آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان، مس رفسنجان و طرفدار، فرهاد مجیدی با توجه به احتمال محرومیت و مصدومیت بازیکنان تیمش ریسک نمی کند تا شرایط روحی بازیکنانی که گفته می گردد در فهرست خروجی قرار گرفته اند را پایین بیاورد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "سیاست جالب فرهاد مجیدی در مورد 2 بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست جالب فرهاد مجیدی در مورد 2 بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید