خبرنگاران فرماندار ملایر: ایران به برکت انقلاب اسلامی همیشه زنده و پویا است

به گزارش وبلاگ روزنوشت، همدان- ابرنا- فرماندار ویژه ملایر گفت: انقلاب اسلامی یادآور قدرت، شکوه و به ثمر نشستن خون شهیدان است و جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا و حمایت مردم، سرزنده و پویا و در اوج اقتدار است.

خبرنگاران فرماندار ملایر: ایران به برکت انقلاب اسلامی همیشه زنده و پویا است

به گزارش وبلاگ روزنوشت، قدرت الله ولدی روز یکشنبه همزمان با شروع ایام الله دهه فجر در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه ابتدایی حاج طوسی ملایر، گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب گام های خوبی در راه مبارزه با استکبار جهانی برداشته و تا پیروزی نهایی گوش به امر رهبر معظم انقلاب است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به شرایط سختی که به واسطه شیوع ویروس کرونا برای آموزش و پرورش و حضور دانش آموزان در مدارس ایجاد شد، اعلام کرد: از ابتدای شیوع این ویروی، سیاست دولت بر این بود تا آموزش تعطیل نشود و در این زمینه با ورود جدی آموزش و پرورش، آموزش به صورت مجازی برقرار است.

ولدی ضمن تقدیر از کوشش ویژه آموزش و پرورش ملایر در بسترسازی آموزش مجازی برای تمامی دانش آموزان، ادامه داد: فرهنگیان، جامعه رسانه، دستگاه های اجرایی به ویژه مخابرات، خیران و والدین در سال تحصیلی جاری یاری کردند تا مسئله ای در فرایند آموزش مجازی دانش آموزان ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه بستر آموزش مجازی حتی در دورترین روستاهای این شهرستان نیز مهیا است، گفت: با همراهی و مشارکت مردم و کوشش شبانه روزی مجموعه شهرستان و ستاد مقابله با کرونا، شرایط ملایر از شرایط زرد به آبی تبدیل شد که البته این شرایط همچنان شکننده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز به فرآیند مجازی شدن آموزش و ایجاد شبکه شاد اشاره نمود و گفت: ابتدای این فرآیند حدود هفت هزار دانش آموز در این شهرستان در زمینه نرم افزار همچون تهیه گوشی، تبلت و دسترسی به اینترنت مشکل داشتند.

محمدرضا بشری اضافه کرد: با حمایت ها و کوشش های مجموعه آموزش و پرورش و مسوولان استانی و شهرستانی، خیران و سمن ها 147 دستگاه تبلیت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شد و با برطرف مشکل اینترنت، هم اکنون هیچ دانش آموزی در این شهرستان مشکل دسترسی به اینترنت و فراگیری آموزش مجازی ندارند.

همزمان با شروع ایام الله دهه فجر مسوولان این شهرستان با حضور در مزار مطهر پنج شهید گمنام میدان امامزاده عبدالله(ع) ملایر با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار ملایر: ایران به برکت انقلاب اسلامی همیشه زنده و پویا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ملایر: ایران به برکت انقلاب اسلامی همیشه زنده و پویا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید