بازی نو و کوآپ South Park برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

به گزارش وبلاگ روزنوشت، کمپانی THQ Nordic به تازگی با انتشار تریلری از بازی تازه !South Park: Snow Day برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی نو و کوآپ South Park برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

این ناشر اتریشی در ابتدا این اثر نو از سری ساوت پارک تقریبا یک سال پیش معرفی کرد. قبل از آن تیزر، یک آگهی استخدام به طور شگفت آوری در اوایل 2022 منتشر شد که نشان داد که بازی دیگری از این مجموعه در دست ساخت است. جدای از تایید وجود چنین پروژه ای، آگهی ذکر شده بعلاوه نشان داد که این بازی دارای عناصر چند نفره خواهد بود که ظاهرا درست بودن آن ثابت شده است.

بازی نو !South Park: Snow Day با یک تریلر در رویداد THQ Nordic Showcase 2023 معرفی گردید. این تریلر یک دقیقه ای در حالی شروع می گردد که در آن شخصیت کارتمن سخنرانی پرشور خود را در خصوص اینکه چگونه روز برفی جادویی ترین روز در زندگی یک کودک خردسال است، برگزار می نماید. او این کار را در حالی انجام می دهد که در مقابل Jimbos Guns، فروشگاه اسلحه متعلق به جیمبو کرن، ایستاده است که یک مکان مشهور در سریال تلویزیونی آن محسوب شده و بعلاوه در بازی های نقش آفرینی ساوت پارک که به وسیله یوبی سافت ساخته اند یعنی The Stick of Truth و The Fractured But Whole حضور دارد.

سخنرانی کارتمن با حدود 20 ثانیه از گیم پلی دنبال می گردد که یک دعوای هولناک را در وسط میدان شهر پس از یک کولاک نشان می دهد. این ویدیو در نهایت با توصیف THQ Nordic از South Park: Snow Day به عنوان یک بازی کوآپ برای حداکثر چهار بازیکن مطابقت دارد، به خصوص این علت که کارتمن، کایل، استن و کنی را به تصویر می کشد که با امواجی از دانش آموزان هدایت مبارزه می نمایند که ظاهرا یک حالت PvE است.

برخلاف بازی های نقش آفرینی ساوت پارک که مورد تحسین منتقدین قرار گرفتند، Snow Fight ظاهرا سعی نمی نماید که سبک بصری سریال تلویزیونی نمادین خود را تکرار کند. در عوض، به نظر می رسد که بازی دارای گرافیک سه بعدی است. البته طراحی شخصیت های آن به جلوه های بصری ساده سریال وفادار است.

این بازی که در استودیوی Question Games در حال توسعه است، در سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نو و کوآپ South Park برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو و کوآپ South Park برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید