بازیگران مشهور هالیوود که به همبازی خود دل باختند

به گزارش وبلاگ روزنوشت، الیزابت تیلور و ریچارد برتون در سال 1962 هنگام بازی در فیلم کلئوپاترا در حالی که هر دو متأهل بودند به یکدیگر دل باختند، فیلمی که در آن نقش عاشق و معشوق داشتند. این عشق دست آخر به ازدواج آن ها در سال 1964 انجامید. این زوج بعد از 11 سال از یکدیگر جدا شدند. تیلور و برتون یک سال بعد دوباره زندگی مشترک شان را از سر گرفتند، اما پس از یک سال بار دیگر و این بار برای همواره از یکدیگر جدا شدند.

بازیگران مشهور هالیوود که به همبازی خود دل باختند

علاقمند شدن به همکار خود اتفاقی رایج و طبیعی است و بسیاری از افراد در محل کار خود عشق زندگی شان را پیدا می نمایند. این امر درمورد بازیگران هالیوود هم صدق می نماید که برخی از آن ها به همبازی خود دل باختند. برخی از این عشق ها به زندگی مشترک انجامیدند و برخی هم البته نافرجام بودند.

مگان فاکس و مشین گان کلی در نیمه شب در چمن زار (Midnight in the Switchgrass)

مگان فاکس و مشین گان کلی در سال 2020 در جریان بازی در فیلم نیمه شب در چمن زار با یکدیگر آشنا شدند. فاکس آن موقع متأهل بود و آن ها در ابتدا رابطه خود را به شکل محبت آمیز شروع کردند. اما وقتی خبر جدایی فاکس از همسر آن موقعش، برایان آستین منتشر شد، این شایعه مطرح شد که رابطه او و کلی فراتر از یک دوستی معمولی بود. فاکس و کلی اندکی بعد رابطه عاشقانه خود را علنی کردند و در سال 2022 از نامزدی خود خبر دادند.

کریستن دانست و جسی پلمونز در فارگو (Fargo)

کریستن دانست و جسی پلمونز که در سریال فارگو نقش عاشق و معشوق داشتند، در واقعیت نیز به یکدیگر دل باختند. آن ها در سال 2016 با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و در سال 2017 از نامزدی خود خبر دادند. این زوج که حالا 2 فرزند دارند، در سال 2022 رسماً با یکدیگر ازدواج کردند.

رامی ملک و لوسی بوینتون در بوهمین راپسودی (Bohemian Rhapsody)

فیلم برنده اسکار بوهمین راپسودی باعث آشنایی رامی ملک و لوسی بوینتون، بازیگران آن شد و رابطه عاشقانه آن ها از سال 2018 تا به امروز هنوز ادامه دارد. این زوج گرچه به همراه یکدیگر در مراسم های فرش قرمز حضور پیدا می نمایند، اما علاقه ای به صحبت درباره رابطه خود ندارند. با این حال، ملک هنگام دریافت جایزه اسکار خود برای بازی اش در این فیلم، از یاد بوینتون غافل نشد. او گفت: لوسی بوینتون تو قلب این فیلم هستی. فراتر از بااستعداد هستی. قلب مرا تسخیر کردی. از تو بسیار سپاسگزارم.

رایان گاسلینگ و اوا مندس در مکانی آن سوی کاج ها (The Place Beyond the Pines)

رایان گاسلینگ و اوا مندس که یکی از مشهورترین زوج های هالیوود هستند، به ندرت درباره رابطه خود صحبت می نمایند. با این حال می دانیم که آن ها در سال 2011 در جریان بازی در فیلم مکانی آن سوی کاج ها با یکدیگر آشنا شدند. این آشنایی به زندگی مشترکی انجامید که هنوز ادامه دارد و ثمره آن 2 فرزند بوده است. مندس در مصاحبه ای گفته تا پیش از آشنایی با گاسلینگ تمایلی به بچه دار شدن نداشت، اما رابطه اش با گاسلینگ نظرش را تغییر داد چرا که حالا دلش می خواست از گاسلینگ بچه داشته باشد.

جولیا رابرتز و متیو پری در دوستان (Friends)

جولیا رابرتز در یکی از قسمت های سریال دوستان به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت و در آن نقش همکلاسی سابق و معشوقه شخصیت چندلر (با بازی متیو پری) به نام سوزی ماس را ایفا کرد. با این حال، مسیر طولانی ای تا حضور او در این سریال طی شده بود. رابرتز به یک شرط حاضر به بازی در این نقش شده بود؛ اینکه پری با یک مقاله فیزیک کوانتوم را برایش شرح دهد.

پری به شرط رابرتز عمل کرد و رابطه آن ها به وسیله فکس و تلفن ادامه پیدا کرد. بعد از حضور رابرتز در سریال دوستان، او و پری در اواسط دهه 1990 با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند، اما این رابطه بیشتر از یک سال دوام نیاورد. پری در کتاب خاطرات خود دلیل نافرجام بودن این رابطه عاشقانه را اعتماد به نفس پایین خود و تصور کافی نبودنش برای رابرتز عنوان نموده است. او دراینباره نوشته: رابطه عاشقانه با جولیا رابرتز برای من خیلی سنگین بود. دائماً فکر می کردم رابطه اش را با من بهم می زند. از خودم می پرسیدم اصلاً چرا نباید این کار را کند.

ریچل مک آدامز و رایان گاسلینگ در دفترچه خاطرات (The Notebook)

فیلم دفترچه خاطرات از زمان انتشارش در سال 2004 تا به امروز کماکان یکی از محبوب ترین آثار عاشقانه سینما است. یکی از دلایل این امر رابطه عاشقانه پرشور میان آلی و نوآ، شخصیت های اصلی است. اما این رابطه عاشقانه در پشت صحنه نیز میان ریچل مک آدامز و رایان گاسلینگ، بازیگران این نقش ها وجود داشت.

آن ها گرچه در سال 2007 به رابطه عاشقانه خود سرانجام دادند، اما گاسلینگ یک بار ماجرای عشق میان خود و مک آدامز را عاشقانه تر از رابطه شخصیت های فیلم شان توصیف نموده بود.

الیزابت تیلور و ریچارد برتون در کلئوپاترا (Cleopatra)

الیزابت تیلور و ریچارد برتون در سال 1962 هنگام بازی در فیلم کلئوپاترا در حالی که هر دو متأهل بودند به یکدیگر دل باختند، فیلمی که در آن نقش عاشق و معشوق داشتند. این عشق دست آخر به ازدواج آن ها در سال 1964 انجامید. این زوج بعد از 11 سال از یکدیگر جدا شدند. تیلور و برتون یک سال بعد دوباره زندگی مشترک شان را از سر گرفتند، اما پس از یک سال بار دیگر و این بار برای همواره از یکدیگر جدا شدند.

آل پاچینو و دایان کیتن در پدرخوانده (The Godfather)

دایان کیتن و آل پاچینو در زمان ساخت فیلم اول پدرخوانده به یکدیگر علاقمند شدند، اما رابطه عاشقانه آن ها از زمان ساخت فیلم دوم پدرخوانده در دهه 1970 شروع شد و تا دهه 1990 اندکی بعد از اتمام ساخت فیلم سوم پدرخوانده ادامه یافت. این رابطه عاشقانه زمانی به سرانجام رسید که پاچینو درخواست کیتن برای ازدواج شان با یکدیگر را نپذیرفت.

جنیفر لارنس و نیکلاس هولت در مردان ایکس (X-Men)

جنیفر لارنس و نیکلاس هولت در سال 2010 در زمان بازی در فیلم مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: Apocalypse) با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. پس از یک جدایی کوتاه، آن ها بار دیگر در جریان بازی در فیلم مردان ایکس: روز های گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) رابطه خود را از سر گرفتند. آن ها در نهایت در سال 2014 به رابطه عاشقانه خود سرانجام دادند.

بلیک لایولی و پن بدجلی در دختر سخن چین (Gossip Girl)

بلیک لایولی و همبازی اش پن بدجلی در سریال دختر سخن چین از سال 2007 تا 2010 با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند. رابطه آن ها با فراز و نشیب های زیادی همراه بود و نخستین حضور رسمی شان به عنوان یک زوج در مراسم مت گالای سال 2008 بود. با این حال، آن ها 2 سال بعد به رابطه خود سرانجام دادند.

کیلی کوئوکو و جانی گالکی در تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)

رابطه عاشقانه میان شخصیت های پنی و لئونارد در سریال تئوری بیگ بنگ در پشت صحنه نیز میان بازیگران این نقش ها وجود داشت. کیلی کوئوکو و جانی گالکی از سال 2008 تا سال 2010 با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند. رابطه آن ها، اما یک راز بود و تا یک سال پس از سرانجامش تقریباً هیچکس از آن باخبر نبود. کوئوکو در مصاحبه ای در سال 2012 به این موضوع اذعان کرد.

منبع:روزیاتو

منبع: فرادید

به "بازیگران مشهور هالیوود که به همبازی خود دل باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران مشهور هالیوود که به همبازی خود دل باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید