ایران اسکوچیچ را عظیم کرد، نرفتن به جام جهانی یعنی10 سال عقبگرد

به گزارش وبلاگ روزنوشت، ادموند اختر در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص عملکرد ایران در سه پیروزی گذشته برابر هنگ کنگ، بحرین و کامبوج گفت: همه مطمئن بودند که ایران کامبوج را به راحتی و با گل های زیاد شکست می دهد. هنگ کنگ هم حریف دندان گیری هم برای ما نبود و نمی توانست برای ما خطرناک باشد. اما گلی که آنها به ما زدند یک هشدار به فوتبال و مدافعین تیم ملی ایران بود که مراقب عملکرد خود در زمین باشند.

ایران اسکوچیچ را عظیم کرد، نرفتن به جام جهانی یعنی10 سال عقبگرد

وی اضافه نمود: متاسفانه در دور رفت مقابل بحرین و عراق شکست خوردیم و از بحرین برای خودمان غول درست نموده بودیم. یک بازی پراسترس را مقابل این تیم آغاز کردیم اما هر چه از زمان بازی گذشت متوجه شدیم که بحرین توانایی مقابله با ما را ندارد. مطمئن باشید ایران به جام جهانی صعود می نماید. فوتبال ما، آقای آسیاست. همه به او احترام می گذارند و صد درصد در جام جهانی حضور پیدا خواهد نمود.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: ایرانی ها همواره عادت دارند کارهای سخت و عظیمی انجام دهند. شکست های دور رفت به شدت فوتبال ما را متزلزل نموده بود اما با این سه پیروزی تا حدودی آرامش به فوتبال ما بازگشته و حالا باید آماده شویم تا بتوانیم عراق را هم با شکست روبرو کنیم.

اختر در خصوص ملاقات روز سه شنبه تیم ملی برابر عراق گفت: شباهت فوتبال عراق به ما زیاد است. آنها فیزیکی، جنگنده و انتحاری بازی می نمایند و همانند ما احساسی هستند. ما بازی فوق العاده سختی مقابل عراق داریم. ابتدا باید گل نخوریم و سپس خود را آماده گل زدن کنیم. ما خط حمله قوی ای داریم که تن مدافعان حریف را به لرزه می اندازد. آزمون، طارمی، کاوه رضایی، قائدی اینها بازیکنانی هستند که می توانند به یکباره نتیجه را تغییر دهند اما باید هشیار باشیم که اشتباه برابر این حریف قلدر نداشته باشیم. عراق به دنبال روزنه ای است تا بتواند دروازه ما را باز کند و ما باید اجازه چنین کاری به آنها ندهیم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران در خصوص عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی و انتقاداتی که به او می گردد گفت: اسکوچیچ هیچ عظیمی ای به فوتبال ما نداده است بلکه این نام ایران است که اسکوچیچ را عظیم نموده است. اگر هم الان او سرمربی تیم ملی است به این دلیل است که عقبه فوتبال ما را می شناسد. می داند که ما ایرانی ها احساسی و عاطفی هستیم و او حالا در تیم ملی رفاقتی کار می نماید. باز هم می گویم این ایران است که اسکوچیچ را عظیم کرد ه است.

وی اضافه نمود : اگر اسکوچیچ در تیم ملی هم پیروز نگردد کسی از او خورده نمی گیرد چون هزینه ای برای او ننموده ایم و او به راحتی می تواند سرمربی یکی از تیم های لیگ رجحان گردد. اگر هم به جام جهانی صعود کند که این نام ایران است که او را عظیم نموده است اما در مجموع اعتقاد دارم که تیم ملی کشورمان می تواند به طور حتم به جام جهانی صعود کند.

ادموند اختر در خاتمه اعلام نمود: اگر نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم به طور حتم 10 سال به عقب برگشته ایم. شاید همانند دوره های گذشته که کی روش و یا دیگران بودند تنها سه بازی در جام جهانی انجام دهیم ولی حضورمان در جام جهانی می تواند به فوتبال کشورمان اعتبار ببخشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایران اسکوچیچ را عظیم کرد، نرفتن به جام جهانی یعنی10 سال عقبگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران اسکوچیچ را عظیم کرد، نرفتن به جام جهانی یعنی10 سال عقبگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید