2 سال محرومیت از حضور در استادیوم ها برای خاطیان حمله به اتوبوس پرسپولیس

به گزارش وبلاگ روزنوشت، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص خاطیان ملاقات ذوب آهن اصفهان ـ پرسپولیس صادر کرد.

2 سال محرومیت از حضور در استادیوم ها برای خاطیان حمله به اتوبوس پرسپولیس

به گزارش وبلاگ روزنوشت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملاقات دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار گردید که پیش از بازی، به اتوبوس تیم پرسپولیس به خاطر پرتاب مواد محترقه به وسیله دو فرد خسارت وارد شد.

کمیته انضباطی پس از آنالیز تخلف مهرداد حسن پور و پارسا کریمی به علت پرتاب مواد محترقه و محرز شدن تخلف این افراد، بیان کرد که هر کدام به مدت دو سال از ورود به ورزشگاه های فوتبال و فوتسال کشور محروم و به جبران خسارات اقتصادی وارده محکوم شدند. رأی صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت هفت روز از تاریخ این ابلاغ، قابل اعتراض نزد کمیته استیناف است.

بعلاوه درباره رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و تخلف احتاقتصادی باشگاه ذوب آهن اصفهان با توجه به ضرورت تکمیل تحقیقات پفراینده مفتوح خواهد بود.

آرای دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به توضیح زیر است:

ملاقات تیم های نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه از سری رقابت های لیگ دسته اول در حالی برگزار گردید که از سوی نادر آقازاده مربی نود ارومیه تخلفانی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد. وی طبق ماده 60 به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رأی فوق قطعی است.

به علت تخلف کریم عزیزی منتسب به تیم نود ارومیه مبنی بر بروز رفتار تحریک آمیز، وی به مدت دو جلسه از ورود به ورزشگاه های محل برگزاری مسابقه محروم است. این رأی قابل تجدیدنظر است.

یحیی بهاری مدیر تیم نود ارومیه به خاطر رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. رأی فوق قطعی است.

بعلاوه اکبر صغیری مربی تیم خوشه طلایی به علت رفتار غیرورزشی نسبت به مربی تیم مقابل قبل از آغاز مسابقه و ایجاد تشنج در فرایند بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد. رأی فوق قطعی است.

بهمن حسنی مربی تیم نود ارومیه هم به علت بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رأی فوق قطعی است.

تیم نود ارومیه به علت سوءرفتار تیمی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رأی فوق قطعی است.

مسابقه تیم های علم و ادب تبریز و محتشم تبریز از سری رقابت های لیگ دسته دوم برگزار گردید و از سوی امیر یوسفی مربی تیم علم و ادب تبریز تخلفاتی مبنی بر توهین به داور رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا حدادی مقدم و بهمن صادقی مربیان تیم علم و ادب تبریز به علت بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، هریک به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت نمایند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

تیم علم و ادب تبریز به علت مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه در ملاقات مقابل محتشم تبریز 3 بر صفر بازنده اعلام شد و باید 120 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "2 سال محرومیت از حضور در استادیوم ها برای خاطیان حمله به اتوبوس پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 سال محرومیت از حضور در استادیوم ها برای خاطیان حمله به اتوبوس پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید