کسی دلتنگ یحیی گل محمدی می گردد؟

به گزارش وبلاگ روزنوشت، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، در موقعیت عجیبی قرار گرفته است. او بعد از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی با بیشترین حجم از تردید در بازگشت به پرسپولیس به عنوان سرمربی روبه رو شده و بیش از هر زمان دیگری، دو دستگی در بین طرفداران باشگاه سرخ پوش تهرانی را حس می نماید. سرمربی محبوب پرسپولیسی ها که روزگاری صحبت از جدایی اش می توانست طرفداران پرسپولیس را آشفته کند، حالا در موقعیتی قرار گرفته که شاید چندان برای علاقه مندان به این باشگاه نبودنش نگران کننده نباشد؛ دست کم برای نیمی از طرفداران پرسپولیس.

کسی دلتنگ یحیی گل محمدی می گردد؟

او در این فصل نتوانسته همان تیم مدعی همیشگی را روانه زمین بازی کند. پرسپولیس که بار ها در فصول اخیر نشان داده بود سخت شکست می خورد، دو بار در لیگ تسلیم شده و در جام حذفی هم بازی برده را با شکست عوض نموده تا معین گردد بیش از یک جای کار برای تیم یحیی می لنگد.

پرسپولیس در این فصل، دوباره برخلاف فصول گذشته، نه برترین خط دفاعی را از آن خود نموده و نه تا به اینجا توفیقی در ثبت برترین خط حمله داشته است. این ها در شرایطی رقم خورده که این تیم در فاصله شش هفته مانده به خاتمه رقابت های لیگ برتر در فاصله شش امتیازی استقلال صدرنشین به جای مانده و برای رسیدن به ششمین قهرمانی پی درپی در لیگ برتر باید منتظر باشد تا پای استقلال بلغزد و خودش از فرصت استفاده کند.

شاید هنوز هم بسیاری از طرفداران پرسپولیس منتظر قهرمانی این تیم باشند؛ ولی روی کاغذ، شانس این تیم برای قهرمانی چندان زیاد نیست؛ به ویژه آنکه از فرصت هایی که در اختیار تیم یحیی در این فصل قرار گرفته هم به خوبی استفاده نشده است. نمونه اش بازی با طرفدار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بود که پرسپولیس می توانست اختلاف امتیازش با استقلال را به چهار عدد کاهش دهد؛ ولی باز به راحتی اجازه داد تا تیم طرفدار برای دومین بار در این فصل از آن ها امتیاز بگیرد. حالا شرایط برای یحیی روی کاغذ تغییرپذیر است و او بسته به شرایطی می تواند دوباره قهرمان گردد؛ ولی تا پیش از آن موعد، شاید اگر یک بار دیگر دست به اقدامی غیرمنتظره بزند و از آن استعفا های عجیب و غریبش بنویسد و جدا گردد، دل کسی برایش تنگ نگردد و این بار با استعفایش موافقت گردد. با وجود این یحیی اگر یک چیز را در فصول اخیر آموخته باشد، این است که جنگیدن بهتر از تسلیم شدن است.

منبع: فرارو

به "کسی دلتنگ یحیی گل محمدی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی دلتنگ یحیی گل محمدی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید