واکنش حسن روشن به شادی خاص بیرانوند

به گزارش وبلاگ روزنوشت، حسن روشن، پیشکسوت استقلال در مورد شکست آبی پوشان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: استقلال بازی خوبی انجام نداده است. بزرگترین اشتباه ساپینتو این است که یامگا را در دفاع می گذارد و همین باعث می گردد کیفیتش پایین بیاید. در این بازی قایدی خودش به پشت 18 قدم می آمد و دربیل می زد که هیچ ایده ای نداشت. این حرکت استقلال باعث شده بود خیال پرسپولیس از یامگا راحت باشد.

واکنش حسن روشن به شادی خاص بیرانوند

وی در مورد اینکه با این نتیجه استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاد توضیح داد: قبل از بازی گفته بودم برنده این بازی قهرمان خواهد شد زیرا مطمئن بودم سپاهان امتیاز از دست خواهد داد. آنها بازی مقابل ملوان را راحت گرفته بودند و همین باعث شد با غرور در زمین ظاهر شوند.

روشن در مورد حرکت بیرانوند پس از خاتمه بازی بیان نمود: فوتبال قهرمانی بالا و پایین دارد. جنبه در فوتبال چیز خوبی است. بیرانوند در فوتبال به خوبی رشد نموده و باید در رفتارش احتیاط کند تا ضرر نکند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه خیلی می گویند قرارداد ساپینتو باید تمدید گردد هم گفت: باید ببینیم آن هایی که می گویند بماند چه کسانی هستند. بنده اگر الان حرفی بزنم می گویند با مربی بد است. مربی تیم را باید کمیته فنی انتخاب کند اما در ایران متاسفانه باشگاه ها کمیته فنی را جدی نمی گیرند و عوابقش این می گردد که باید خسارت زیادی را به مربیان خارجی پرداخت کنیم.

روشن در مورد اظهارات قربان زاده در مورد تغییرات هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: به قربان زاده مربوط نیست که چه کسانی در استقلال و پرسپولیس فعالیت می نمایند. وظیفه ایشان کنترل پولی است که در این دو باشگاه در جریان است. در انتخاب هیات مدیره نباید ایشان دخالت کند. بهتر است قربان زاده چند هفته با استقلال کاری نداشته باشد تا تمرکزش را حفظ کند. ایشان بهتر است به مسائل خصوصی سازی برسد.

منبع: فرارو

به "واکنش حسن روشن به شادی خاص بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش حسن روشن به شادی خاص بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید