همکاری شورای خلیفه گری با شهرداری منطقه 3 تبریز

به گزارش وبلاگ روزنوشت، خبرگزاری خبرنگاران-دیداری از سوی شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان شرقی با سرپرست شهرداری منطقه 3 تبریز برای افزایش همکاری ها، اجرای طرح های مشترک و حل مسائل املاک ارامنه برپا شد.

همکاری شورای خلیفه گری با شهرداری منطقه 3 تبریز

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان شرقی با سرپرست شهرداری منطقه 3 تبریز در سالن اجتماعات منطقه ملاقات کردند.

در این ملاقات یعقوب وحیدکیا سرپرست شهرداری منطقه 3 تبریز، ضمن خوش آمدگویی به شورای خلیفه گری ارامنه، گفت: شهرداری منطقه آمادگی خود را برای افزایش همکاری ها و اجرای طرح های مشترک اعلام می نماید.

وی اضافه کرد: همکاری شورای خلیفه گری با شهرداری منطقه خواهد توانست در ساماندهی مشاغل مزاحم حاشیه خیابان امامیه موثر واقع شده و در ساماندهی این مشکل راهگشا باشد.

جورجیان نماینده شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان شرقی نیز در این ملاقات، هدف شورای خلیفه گری را عمران، آبادانی و پیشرفت شهر تبریز مطرح نمود و گفت: شورای خلیفه گری آمادگی خود را برای حل مسائل مذکور اعلام می نماید تا طی توافقاتی املاک مذکور سر و سامان یابد.

ملاقات شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان شرقی با شهردار منطقه، برای آنالیز دقیق پیشنهادات منطقه و اعلام نظر از سوی شورای خلیفه گری در جلسه آینده، پایان یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "همکاری شورای خلیفه گری با شهرداری منطقه 3 تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری شورای خلیفه گری با شهرداری منطقه 3 تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید