نارضایتی توخل از عملکرد شاگردانش مقابل زنیت

به گزارش وبلاگ روزنوشت، سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد بازیکنانش مقابل زنیت روسیه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ناراضی است.

نارضایتی توخل از عملکرد شاگردانش مقابل زنیت

به گزارش وبلاگ روزنوشت، توماس توخل که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه زنیت تن به تساوی 3 - 3 داد تا با توجه به برد یوونتوس مقابل مالمو، به عنوان تیم دوم گروه H راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها گردد، پس از این ملاقات گفت: به نظرم ما در 15 دقیقه ابتدایی خیلی خوب بودیم، اما در ادامه نتوانستیم این فرایندِ خوب را ادامه دهیم. به نظر ما فراموش کردیم که چرا تیم بهتری بودیم و وقتی اینطور می شوید تاوانش را می دهید. در تقابل با وستهام و این بازی اینطور بود.

سرمربی آلمانی چلسی اضافه کرد: واکنش تیم اما خوب بود و دوباره آغاز به بازپس گیری توپ کردیم، اما مثل قبل هجومی نبودیم. وقتی سرمربی چلسی باشید و تیم تان در دو بازی اخیر با وجود اینکه چهار بار (در مجموع دو بازی) در نتیجه از حریف پیش بیفتد، اما در نهایت شش گل دریافت کند، دیگر تمایلی به صحبت در خصوص عملکرد انفرادی بازیکنان نخواهید داشت.

چلسی که حریفش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مراسم قرعه کشی روز دوشنبه هفته آینده در نیون سوئیس تعیین خواهد شد، حالا باید خود را برای بازی شنبه شب با لیدزیونایتد در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس آماده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نارضایتی توخل از عملکرد شاگردانش مقابل زنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی توخل از عملکرد شاگردانش مقابل زنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید