معمای سخت کارآگاهی؛ کدام یک از این سه نفر سارق است؟

به گزارش وبلاگ روزنوشت، فقط افرادی با فکر کارآگاهی می توانند این معما را حل نمایند. آیا می توانید در عرض 15 ثانیه سارق دفتر را در تصویر پیدا کنید؟

معمای سخت کارآگاهی؛ کدام یک از این سه نفر سارق است؟

وبلاگ روزنوشت | این پازل به عنوان یک بازی فکری برای تست سطح هوش شما آماده شده است. در تصویر مشاهده می کنید که 3 کارمند در حال بازپرسی هستند. اما یکی از آن ها به پلیس دروغ می گوید و سارق است. معما اشاره می نماید که تاجری به دفترش رسید و متوجه شد که بعضی از اسناد بسیار مهم اش از روی میز ناپدید شده است. پلیس به 3 نفر مشکوک شد، اما هر کدام گفتند که حتی به دفتر هم نرفته اند. چه کسی دروغ می گوید؟

به گزارش وبلاگ روزنوشت ، بیایید صحنه جنایت را با جزئیات آنالیز کنیم. در اتاق اداری که سرقت انجام شده ردپای دو نفر دیده می گردد که یکی کفش رسمی به پا داشته و دیگری یک کفش اسپرت ورزشی به پا داشته است. اما معین است شخصی که کفش ورزشی به پا داشته، زودتر وارد اتاق شده است.

در تصویر پایین هم می بینید که در صحنه جنایت، تاجر و پلیس ایستاده اند و در تصویر بالا 3 مظنون وجود دارد، 2 زن و 1 مرد...

ضروری است قبل از پاسخ دادن به این معما با دقت به تصویر نگاه کنید، زیرا پاسخ آنقدر ها هم که فکر می کنید ساده نیست.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای سارق دفتر تاجر

اگر به کفش مظنونین و تاجر نگاه کنید، خواهید دید که رد پای کفش رسمی فقط متعلق به تاجر است و شخصی که کفش اسپورت ورزشی به پا دارد حتما سارق است؛ بنابراین در بین سه مظنون، مرد سمت چپ تصویر سارق است که کفش ورزشی به پا دارد.

منبع: Bright Side

منبع: فرادید

به "معمای سخت کارآگاهی؛ کدام یک از این سه نفر سارق است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای سخت کارآگاهی؛ کدام یک از این سه نفر سارق است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید