چهره برجسته فوتبال عراق ستاره پرسپولیس را تحریک کرد

به گزارش وبلاگ روزنوشت، علی عدنان بازیکن باشگاه ونکوور کانادا در مصاحبه با کانال الفرات گفت: در شرایط موجود صعود به جام جهانی قطر بسیار سخت است. شرایط واقعی موجود در فوتبال باشگاهی ما نشان می دهد که باید سطح مسابقات را بالاتر ببریم و برای رسیدن به این رویا کوشش بیشتری ضروری است. با تفکر و شرایط موجود صعود به جام جهانی بسیار سخت به نظر می رسد. ما به بازی ها و تجربه قوی تری احتیاج داریم، اما با شرایط فعلی شاید صعود به جام جهانی قطر غیرممکن است. سطح فنی تیم بعد از شیوع کرونا تغییر نموده و باید کوشش کنیم تا به شرایط قبلی برگردیم.

چهره برجسته فوتبال عراق ستاره پرسپولیس را تحریک کرد

بازیکن تیم ملی عراق در مورد سرمربی این تیم گفت: به اعتقاد من کاتانتس بهترین مربی خارجی ای است که به عراق آمد و این مسئله را در عملکرد و نتایج تیم ملی می بینیم. او به دنبال ایجاد ثبات و سیستم مشخصی در تیم است.

علی عدنان همچنین در مورد بشار رسن بازیکن عراقی باشگاه پرسپولیس گفت: بشار یکی از نام های مهم فوتبال عراق در این مقطع است که با آرامش ذهنی و فنی و ثبات کار می نماید. او کم اشتباه است و می تواند بهترین بازیکن فوتبال آسیا باشد، البته اگر به دنبال پیشرفت باشد باید به تیم بهتری منتقل گردد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "چهره برجسته فوتبال عراق ستاره پرسپولیس را تحریک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره برجسته فوتبال عراق ستاره پرسپولیس را تحریک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید