واکنش طالقانی به شائبه غیرقانونی بودن انتخابات هیات فوتبال گیلان

به گزارش وبلاگ روزنوشت، رئیس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال گفت: اینکه در رسانه ها یا صدا و سیما مطرح می گردد که برگزاری انتخابات گیلان غیر قانونی بوده، اصلا درست نیست.

واکنش طالقانی به شائبه غیرقانونی بودن انتخابات هیات فوتبال گیلان

به گزارش وبلاگ روزنوشت، عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد مطرح شدن بحث انتخابات استان گیلان گفت: اینکه یک برنامه تلویزیونی قسمتی از زمان خود را به برگزاری انتخابات هیات فوتبال گیلان اختصاص داده و اعلام نموده که برگزاری انتخابات بدون حضور مدیرکل وزارت ورزش و جوانان گیلان غیرقانونی است باید بگویم متاسفانه بدون داشتن اطلاعات دقیق و مطرح کردن مطالب در رسانه ملی، باعث می شوند که اطلاعات نادرست به افکار عمومی انتقال دهند.

او ادامه داد: در بند ماده 14 اساسنامه فدراسیون فوتبال دو تبصره وجود دارد که در تبصره اول این بند عنوان شده که برگزاری انتخابات بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال بوده و در صورت عدم حضور وی، یکی از نواب رئیس فدراسیون می توانند مجمع را برگزار نمایند. اگر رئیس یا نواب رئیس حضور نداشته باشند مسئولیت برگزاری مجمع بر عهده مدیر کل وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

ر ئیس کمیته امور استان ها ادامه داد: مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان با حضور نایب رئیس فدراسیون صورت گرفته و کاملا قانونی بوده و هیچ شائبه ای در مورد این مجمع وجود نداشت.

طالقانی در ادامه گفت: ضمن اینکه بر اساس صورت جلسه ای که در وزارت ورزش بین رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان و آقایان اسبقیان و رغبتی به امضا رسیده اعلام شده که اگر سازمان بازرسی استان نسبت به مساله بازنشستگی مطلبی را عنوان نموده باشد، احتیاج است جلسه ای برای برطرف موضوع برگزار و آنالیز لازم صورت بگیرد که هیچ گونه مطلبی در مورد بازنشستگی از سوی بازرسی توسط استان اعلام نشده که در صورت تمایل برای روشن شدن افکار عمومی نامه هایی که در این زمینه ارسال شده است را منتشر خواهیم کرد.

او در خاتمه گفت: مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان به صراحت و غیر واقعی اعلام می نماید چون ما نبودیم، برگزاری انتخابات غیر قانونی است. انتظار ما از رسانه ملی و این است که ابتدا در مورد مطالبی که مطرح می گردد، تحقیق نمایند و سپس مطالب مد نظر را در رسانه ملی مطرح نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش طالقانی به شائبه غیرقانونی بودن انتخابات هیات فوتبال گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طالقانی به شائبه غیرقانونی بودن انتخابات هیات فوتبال گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید