فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 معین شد

به گزارش وبلاگ روزنوشت، فیلم موزیکال آنت (Annette) به کارگردانی لئوس کاراکس با نقش آفرینی ماریون کوتیار و آدام درایور به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 انتخاب شده است.

فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 معین شد

سال گذشته به خاطر دنیاگیری کروناویروس جشنواره کن برگزار نشد و تنها فیلم های پذیرفته شده برای حضور در این رویداد اعلام شدند. اما سال جاری مسؤولان اجرایی کن قصد دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی هفتادوچهارمین دوره آن را به صورت حضوری از 16 تا 25 تیرماه (7 تا 16 جولای) برگزار نمایند.

بعد از گذشت 9 سال از نمایش فیلم تحسین برانگیز موتورهای مقدس بالاخره می توانیم فیلم جدید لئوس کاراکس با نام آنت را ببینیم. اکران آنت هم زمان با شروع جشنواره کن 2021 در سینماهای فرانسه نیز آغار خواهد شد و استودیوی آمازون که حق پخش این فیلم موزیکال در آمریکای شمالی را در اختیار دارد، اواخر تابستان پیش رو آنت را در آمریکا روی پرده می برد. همچنین این فیلم هم زمان با اکران در آمریکای شمالی به وسیله سرویس آنلاین آمازون پرایم هم در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

داستان آنت در لس آنجلس رقم می خورد و این طور که پیداست فراز و فرودهای زندگی مشترک استندآپ کمدینی به نام هری با بازی آدام درایور و خواننده اپرای محبوب و سرشناسی به نام آن با نقش آفرینی ماریون کوتیار را روایت می نماید که زندگی و رابطه شان با تولد دخترشان دچار چرخشی عجیب می گردد. از دیگر بازیگران فیلم آنت می توان به سایمون هلبرگ، بازیگر سریال تئوری بیگ بنگ و آنجل ون لاکن خواننده و ترانه سرای بلژیکی اشاره نمود.

پیر لسکیور مدیر جشنواره کن در مورد انتخاب آنت به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره سال جاری اعلام نموده است: هر فیلمی از لئوس کاراکس یک اتفاق فرخنده است. آنت هدیه ای ست برای علاقه مندان سینما، موسیقی و فرهنگ؛ هدیه ای برای هنردوستانی که منتظرش بودند. هدیه ای که طی یک سال گذشته آرزوی داشتنش را در سر می پروراندیم.

پیش از این اعلام شده بود اسپایک لی، کارگردان و فیلم نامه نویس برنده اسکار ریاست هیأت داوران هفتادوچهارمین دوره جشنواره کن را بر عهده دارد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید