تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال

به گزارش وبلاگ روزنوشت، زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال مردان ایران با قطعی شدن زمان و میزبان رقابت های قهرمانی باشگاه های دنیا و شرکت تیم فولاد سیرجان در این مسابقات، تغییر کرد.

تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال

به گزارش وبلاگ روزنوشت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان دنیا سال 2021 از 16 تا 20 آذر امسال با حضور 6 تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، با توجه به حضور تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نماینده والیبال ایران و آسیا در این رقابت ها و با عنایت به فصل پنجم تبصره 15 آئین نامه سازمان لیگ، که بازیکنان سال گذشته این تیم می بایست این تیم را در رقابت های آسیایی و دنیای همراهی نمایند، ضمن تشکر از مدیران عامل باشگاه ها و سرمربیان تیم ها که برای حضور نماینده والیبال ایران و آسیا نهایت همکاری و حمایت را به عمل آوردند، هفته های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت های باشگاه های مردان دنیا است و قرار بود روزهای 14 و 17 آذر برگزار گردد، انجام نخواهد شد و این دو هفته سرانجامی دور رفت به ترتیب در تاریخ های 28 آذر و یکم دی برگزار خواهد شد.

بعلاوه دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان نیز از روز یکشنبه دوازدهم دی شروع خواهد شد و باشگاه های لیگ رجحان از دوم تا یازدهم دی فرصت برای جابجایی نیم فصل خواهند داشت.

بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، بیست وچهارم بهمن به سرانجام می رسد و هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

مراحل اول (یک هشتم نهایی) و دوم (یک چهارم نهایی) پلی آف به صورت دو برد از سه مسابقه و ملاقات رده بندی و فینال نیز به صورت تک بازی برگزار خواهد شد که در مجموع این ملاقاتها از یکم تا بیست وپنجم اسفند پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید